Fadzu Napisano 2 Czerwiec 2013 Napisano 2 Czerwiec 2013 Witam Przejde od razu do rzeczy. Po wymodelowaniu postaci chcialem dodac kosci wszystko pieknie fajnie tylko wyskoczyl mi taki problem. Zaznaczylem cialo potem kosc i nacisnolem "with automatic weights" po czym kosci powinny byc zlaczone z cialem przeszedlem do Pose mod i jak ruszalem kośćmi takie oto przekształcenia mi powstaly moglbym mi ktos w tym pomoc przelecialem mnostwo poradnikow robie tak samo i jest ten sam problem :S Oto zdjęcie:
Ania Napisano 2 Czerwiec 2013 Napisano 2 Czerwiec 2013 Masz modyfikator mirror na meshu? Daj Apply zanim nałożysz armaturę. Jego lewa strona podąża za kośćmi prawej strony, ponieważ grupy _R się zmirrorowały na lewą stronę. Jeśli chcesz zachować mirror modifier, możesz popróbować z opcją "mirror vertex groups", ale wtedy grupy _L muszą już istnieć jako nazwa bez przydzielonych vertexów. Poczytaj dokładniej tu http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2.6/Manual/Modifiers/Generate/Mirror
Fadzu Napisano 2 Czerwiec 2013 Autor Napisano 2 Czerwiec 2013 Rozwiazane :) Wiem nei jest to najladniesze na pierwsszy raz moze byc chociaz wolalbym lepiej. Popracuje nad tym jeszcze i wrzuce jak bedzie oteksturowane i ustawione.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się