Skocz do zawartości

Problem z BONES! [HELP]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Przejde od razu do rzeczy.

Po wymodelowaniu postaci chcialem dodac kosci wszystko pieknie fajnie tylko wyskoczyl mi taki problem.

Zaznaczylem cialo potem kosc i nacisnolem "with automatic weights" po czym kosci powinny byc zlaczone z cialem przeszedlem do Pose mod i jak ruszalem kośćmi takie oto przekształcenia mi powstaly moglbym mi ktos w tym pomoc przelecialem mnostwo poradnikow robie tak samo i jest ten sam problem :S

 

Oto zdjęcie:

 

582075_552446741461126_1611980666_n.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz modyfikator mirror na meshu? Daj Apply zanim nałożysz armaturę. Jego lewa strona podąża za kośćmi prawej strony, ponieważ grupy _R się zmirrorowały na lewą stronę.

 

Jeśli chcesz zachować mirror modifier, możesz popróbować z opcją "mirror vertex groups", ale wtedy grupy _L muszą już istnieć jako nazwa bez przydzielonych vertexów. Poczytaj dokładniej tu http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2.6/Manual/Modifiers/Generate/Mirror

Napisano

Rozwiazane :)

Wiem nei jest to najladniesze na pierwsszy raz moze byc chociaz wolalbym lepiej. Popracuje nad tym jeszcze i wrzuce jak bedzie oteksturowane i ustawione.

983985_552466611459139_174517192_n.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności