Gość Maciek200 Napisano 2 Czerwiec 2013 Napisano 2 Czerwiec 2013 Witam! Jestem nowy na forum. Przeszukałem je i google pod kątem mojego pytania, ale nie znalazłem odpowiedzi. Tworze plane'y z nałożonymi teksturami pod moim modelem, tak aby w obiekcie pokazały się od nich odbicia. Chcę aby plane'y nie pokazywały się w renderze, bo będę chciał wyciąć całe tło poprzez kanał alpha. Muszą natomiast pokazywać się ich odbicia w modelu. Czy da się to zrobić? : )
Tom3k Napisano 2 Czerwiec 2013 Napisano 2 Czerwiec 2013 PPM na plane-> Object Properties->zakładka General-> odznacz Visible to Camera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się