Maciek200 Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Witam! Jestem nowy na forum. Przeszukałem je i google pod kątem mojego pytania, ale nie znalazłem odpowiedzi. Tworze plane'y z nałożonymi teksturami pod moim modelem, tak aby w obiekcie pokazały się od nich odbicia. Chcę aby plane'y nie pokazywały się w renderze, bo będę chciał wyciąć całe tło poprzez kanał alpha. Muszą natomiast pokazywać się ich odbicia w modelu. Czy da się to zrobić? : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom3k Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 PPM na plane-> Object Properties->zakładka General-> odznacz Visible to Camera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciek200 Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 Dziękuję : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now