Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

chciałbym prosić o pomoc. Chciałbym zrobic animację zderzenia samochodowego. Model samochodu mam, lecz za nic nie mogę poradzićsobie z ustawieniem samego zderzenia, wyginania metalu itp. trochę próbowałem z cloth, mcloth ale zupełnei się gubie w ustawieniach i nei wiem jak ustawić żeby to jakoś działało ze sobą i dość fajnie wyglądało. MOze ktoś umie pomóc?

 

Z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

To trochę zależy od stopnia skomplikowania jaki chcesz osiągnąć. Bo jeśli chcesz tłuczenie szyb i reflektorow, pękające zderzaki itp, to będzie Cię czekać kilka nieprzespanych nocy :D A jeśli sama bazowa deformacja przy zderzeniu, to spróbuj pójść tropem symulacji soft bodies. Tyson Ibelle kiedyś zrobił filmik ze zderzeniem samochodu:

http://www.tysonibele.com/Main/Animations/Crash/ivan_crash.mov

 

Tutorial techniki jaką wykożystał jest tutaj (odwołuje się do reactora, którego w maxie już nie ma, ale zasady są te same):

http://www.tysonibele.com/Main/Tutorials/Dynamics1/rbdynamics.htm

Napisano

Myślę, że jednak kilka nocy przede mną. Do tłuczenia szyb i reflektorów myślę, że spokojnie mogę pobawić się z rayfire'em. Jak już się biorę za jakąś, rzecz to chce żeby to wyglądało zadowalająco :). Przyznam, że nie jestem zaawansowany w sprawach 3ds max. Bawię się tym amatorsko. Czy takim odpowiednikiem reaktora w max'ie 2014 jest MassFX?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności