Napisano 16 Czerwiec 201311 l Witam, zaktualizowałem dziś Unity do wersji 4 (chyba) tej w miarę najnowsze ze stronki unity. Paczyłem paczyłem i z ciekawości postanowiłem spróbować wyeksportować mój projekt do formatu androidowego. Problem w tym, że za każdym razem gdy klikam Build and Run Unity prosi mnie o wybór lokalizacji pakietu SDK... "Select android sdk root folder" - rozumiem że jest to ten folder, którego używam w eclipse ( Wybieram go, klikam ok (czy co tam jest na buttonie), unity myśli, wydaje takie... brzdęknięcie (ding), i kończy pracę z efektem ... pustego folderu :/ skd (z): add-ons, build-tools, docs, extras, platforms, ... AVD Manager SDK Manager PS. po podlaczeniu telefonu z linii komend wywołuje: "adb devices" w wyniku mam oznaczenie mojego telefonu, więc powinno działać, w eclipse też z automatu uruchamia mi się w wyborze urządzenia pole z nazwą telefonu. Poinstalowałem już wszystkie sterowniki USB, wszystkie niezbędne dodatki do SDK, przegooglowałem dziesiątki stron i nic :/ Czy "darmowa" wersja Unity ma w ogóle możliwość publikowania na androida ? Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc proszę o pomoc. Edytowane 16 Czerwiec 201311 l przez stobolewski
Napisano 26 Czerwiec 201311 l Hej, 1. Sciagnij sdk: http://developer.android.com/sdk/index.html 2. Rozpakuj do folderu jaki Ci odpowiada ( np. c:\AndroidSDK ) 3. W Unity3D Edytorze wybierz z gornego MENU: EDIT->PREFERENCES->EXTERNAL TOOLS i w Android SDK location podaj glowny katalog do rozpakowanego katalogu z sdk. Powinno smigac ;) J
Napisano 12 Lipiec 201311 l Autor Niestety z jakiegoś powodu nie działa :/. Ale z 2-giej strony bawię się darmową wersją unity a z tego co widzę do androida trzeba mieć wykupiony "abonament". Pozostanę przy web-playerach :).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto