Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

zaktualizowałem dziś Unity do wersji 4 (chyba) tej w miarę najnowsze ze stronki unity.

Paczyłem paczyłem i z ciekawości postanowiłem spróbować wyeksportować mój projekt do formatu androidowego.

Problem w tym, że za każdym razem gdy klikam Build and Run Unity prosi mnie o wybór lokalizacji pakietu SDK... "Select android sdk root folder" - rozumiem że jest to ten folder, którego używam w eclipse (

Wybieram go, klikam ok (czy co tam jest na buttonie), unity myśli, wydaje takie... brzdęknięcie (ding), i kończy pracę z efektem ... pustego folderu :/

skd (z):

 

add-ons,

build-tools,

docs,

extras,

platforms,

...

AVD Manager

SDK Manager

 

PS. po podlaczeniu telefonu z linii komend wywołuje:

"adb devices"

w wyniku mam oznaczenie mojego telefonu, więc powinno działać, w eclipse też z automatu uruchamia mi się w wyborze urządzenia pole z nazwą telefonu.

 

Poinstalowałem już wszystkie sterowniki USB, wszystkie niezbędne dodatki do SDK, przegooglowałem dziesiątki stron i nic :/

 

Czy "darmowa" wersja Unity ma w ogóle możliwość publikowania na androida ?

 

Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc proszę o pomoc.

Edytowane przez stobolewski

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

 

1. Sciagnij sdk: http://developer.android.com/sdk/index.html

2. Rozpakuj do folderu jaki Ci odpowiada ( np. c:\AndroidSDK )

3. W Unity3D Edytorze wybierz z gornego MENU: EDIT->PREFERENCES->EXTERNAL TOOLS i w Android SDK location podaj glowny katalog do rozpakowanego katalogu z sdk.

 

Powinno smigac ;)

J

Napisano
  • Autor

Niestety z jakiegoś powodu nie działa :/.

 

Ale z 2-giej strony bawię się darmową wersją unity a z tego co widzę do androida trzeba mieć wykupiony "abonament".

Pozostanę przy web-playerach :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności