Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Juz ktorys raz dzisiejszy mam ochote wziasc i wyrzucic przez okno caly sprzet, zapomniec o grafice i nauczyc sie jakiegos nowego zawodu, np zostac garncarzem badz piekarzem.

 

Powód - ProCutter.

 

Uzywam go by pociac sobie na mniejsze kawalki scene zanim uzyje RayFire i TP do destrukcji. Proxy podloze w porownaniu do oryginalnego mesha jest naprawde male (100k poly, oryginalny mesh to 9mln). Obiekt do ciecia (Stock Object) to zwyklyt plane 10k z noisem. Zawsze do ciecia by otrzymac 2 czesci zaznaczalem wszystkie opcje, czyli: (x)Auto Extract Mesh, (x)Explode By Elements, (x)Stock Outside Cutter, (x)Stock Inside Cutter, (x)Cutter Outside Stock.

 

Jednak wyniki sa jak najbardziej losowe. Raz usunie mi jedna polowke, raz nie zrobi nic tylko sie sklei z oryginalnym meshem i zduplikuje, raz na jakis czas zadziala tak jakbym tego chcial: przecial mesha na dwie czesci.

 

Bardzo proste i dziecinne zadanie, potrzebuje moze z 30 wysp, ale siedze nad tym juz z 4h i mam wrazenie ze zaraz zwariuje.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności