Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, z góry przepraszam jeśli temat gdzieś się powtórzył, ale nie mogłam znaleźć podobnego wątku.

 

Dopiero zaczynam swoją przygodę z 3ds max i napotkałam na problem dziwnych przebarwień w renderze. O ile sceny wnętrza są jezcze mało rażące to widok na podłogę nie pozostawia złudzeń, że coś jest nie tak. Wydaje mi się że przemaglowałam wszystkie opcje render setup i enviroment w poszukiwaniu przyczyny, ale nie mogłam się jej doszukać. Załączam widok na ustawienia , proszę o pomoc

 

mi2t.jpg

vayb.jpg

8n2f.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

rzeczywiście schowałam sufit, przeoczyłam to, co najdziwniejsze po usunięciu mapy nieba i rendery wewnątrz nie posiadają już tych białych plam (w prawym dolnym rogu odbicie fug na szybie od prysznica) :) dzięki!

 

Może trywialne to pytanie, ale zaryzykuje - jak pokazać widok na podłogę/sufit (jak powyżej) bez ukrywania sufitu/podłogi? Przypuszczam że światło się wtedy lepiej rozprasza.

Edytowane przez villemo

Napisano

w kamerze masz opcje clipping planes, musisz zaznaczyć clip manual i ustawić dwie wielkości jedna to punkt od którego kamera ma zacząć widzieć a drugi dokąd sięga zasięg widzenia kamery. Opcja ta jest ogólnie przydatna jak będziesz robiła np małe pomieszczenia typu łazienki gdzie jest trudno kamerę ustawić bez deformacji obrazu w takim przypadku możesz spokojnie z kamera wyjechać za pomieszczenie. Jest jeszcze jedna metoda na osiągniecie twojego celu prawy klawisz myszy na ekranie z zaznaczonym obiektem np sufitu wybierz z roletki object properties a następnie w sekcji rendering control możesz ustawi aby dany obiekt był np niewidoczny dla kamery a równocześnie dalej oddziaływał na scenę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.