Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,mam pewien problem z teksturowaniem,nie ukrywam jestem poczatkujacym uzytkownikiem 3ds maxa.

Problem lezy w nadaniu tekstury wewnetrznym scianom budynku,poniewaz potrafie oteksturowac wszystkie sciany ale pozostawic teksture na zewnatrz i zmienic wewnatrz busynku juz nie potrafie.

Pracowalem i znam dobrze program gtk radiant dzieki ktoremu zrobilem wiele map do q3arena,tam ten problem to zaden problem,jest to po prostu banalnie proste jednak w maxie nie moge sobie poradzic.

Nastepny problem jest zwiazany z implementacja wlsanych tekstur do maxa,po zaimplementowaniu tekstury ukazuje sie ona jako plaski obraz,nie w kuli jak inne i opcja implementacji na brusha(np: sciane)jest nieaktywna.

dzieki za pomoc.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w helpie poszukaj informacji na temat materiału Multi Sub Material. dzieki niemu mozesz nadac kazdemu polygonowi osobny numer materialu ID i pozniej w opcjach materialu Multi Sub okreslasz jaki numer polygonu ma jaki material przypisany.

Napisano

jesli chcesz widziec swoja teksture na tej probce o ksztalcie kuli w editorze to przeciagnij swoja teksturę do kwadracika obok koloru z nazwą diffuse w materiale na przykład Standard.

 

to powoduje ze mapa bedzie wyswietlana na kuli lub szescianie - do wyboru.

Napisano
  • Autor

Jeszcze jeden problem z teksturowaniem,pisze o tym tutaj bo nie ma sensu zasmiecac forum nastepnymi tematami.Otóż po nalozeniu tekstury na sciane np: cegielki z zasobow maxa,po wyrenderowaniu sceny mental rayem cegielki sa rozciagniete na boki,niewiem jak sie tego pozbyc,normalnie wyglada wszystko cacy ale po renderingu jest j/w.Dzieki za pomoc.

Napisano

normalnie czyli w okienku podglad materialu ?? czy w podgladzie materialu na obiekcie ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności