Jump to content

p_e_t_e_r

Members
  • Posts

    283
  • Joined

  • Last visited

p_e_t_e_r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. riposta k2 moze sobie na to pozwolic, kiedy obsluguja najwieksze firmy w kraju. Male firmy jak nasza musi sie dopiero wypromowac. "Jak działamy" dokladnie okresla to co robimy. tam sa 2 zdania precyzyjnie okreslajace jak wyglada wspolpraca. Doswiadczenie posiadamy z innej firmy w ktorej pracowalismy jakis czas temu a teraz staramy sie na wlasna reke tworzyc. Dzis w portfolio jeden klient, jutro nastepni. Dlaczego, wlasnie CMS pozwala nam szybko dodawac nowa funkcjonalnosc, tj, moduły, pluginy, komponenty, szablony bez powielania kodu. piszemy maly fragment, ktory potrzebuje klient, mozemy go wersjonowac, szybko podgrywac update, nawet klient moze to zrobic przez instalator online. Spojny dostep do bazy danych, oddzielenie logiki od wygladu itd itp, wiesz o czym mowie przeciez. Tutaj nie bede dyskutowal, bo faktycznie zmiany w design moga sie nie podobac - kwestia gustu i wyczucia, zatem moge sie zgodzic.
  2. Uzasadnij prosze brak spojnosci, strona powstaje chetnie zmienimy tresc jesli beda ku temu solidne podstawy. Taki profil dzialnosci pozwala szybko klientowi oddac sprawny system i gotowy na rozszerzenia i to jest jedna z naszych dewiz. Klient chce zmiany w jeden dzien dodac wersje jezykowa, zmienic calkiem wyglad na inny. trudno bez cms osiagnac w krotkim czasie taki efekt. Co do odchodzenia od szablonu, strona musi byc w jakis sposob unikalna i miec swoj wlasny charakter wiec staramy sie wlasnie to osiagnac. pozdrawiam.
  3. Zamierzamy otworzyć dział z Tutorialami dla webmasterów. Chcemy zamieszczać profesjonalne tutoriale całkowicie za darmo mniej wiecej w stylu jaki robi to spolecznosc na http://www.webinside.pl. Prosty przyklad: http://www.webinside.pl/webdesign/tutoriale/124 Chcemy sie podzielic wiedza na temat jak tworzymy swoje projekty i jednoczesnie zachecic innych do dzielenia sie swoja wiedza. Jesli sa osoby chetne do wspolpracy, zapraszamy na nasza strone do dzialu kontakt lub na nasz adres email [email protected]
  4. To zdjecie zostalo obrobione, i wyciete z tla. Na oryginale cala zaloga stoi na tle jakiegos okna a za nimi wieniec choinkowo swiateczny, tyle dalo sie z tego wyciagnac.
  5. Jakiś czas temu rozpoczęliśmy tworzenie stron WWW i nie tylko, dotychczasowe projekty: Nasza strona: http://www.eArchitekci.pl Ostatni nasz projekt: http://www.talarczyk-mocko.pl Zajmujemy się tworzeniem stron internetowych w oparciu o istniejące rozwiązania darmowe oraz komercyjne. pozdrawiam, Piotr
  6. terragen, tworzy od razu tekstury b ardzo realistycznie.
  7. Witam, Zaczalem modelowanie samochodu trabant. mam problem z wymodelowaniem pewnej czesci na masce. mianowicie chce wyciac miejsce na grill i nie bardzo wiem jak poprowadzic krawedzie w miejscu jak na rysunku. chodzi o poprowadzenie krawedzi wzdluz linii czerwonej a nie wiem jak ladnie z prostokatow polatac to co jest w zielonym kolku zaznaczone bez zniszczenia plynnej siatki jaka jest teraz. jesli ktos ma doswiadczenie w takich rzeczach to prosze o pomoc, moze jakis szkic szybki. dziękuję
  8. masz rację. to było przyczyną - dziękuję. na poczatku myslalem ze to globalne ustawienie jednak tak nie bylo i przez to troszke zglupialem. pozdrawiam.
  9. czesc, nie wiem jak wylaczyc ten tryb. co sie dzieje: podczas przesuwania np vertexow nie moge ich przesuwac dowolnie w dowolnej plaszczyznie lecz przesuwaja sie one tak jakby wzdluz prostych na ktorych leza. to nie ograniczenie typu F5-F8 gdzie ograniczam do osi X, Y lub Z ale wzdluz prostych na ktorych leza moje vertexy. nie potrafie znalezc na forum tudziez w helpie maxa gdzie sie to przelacza. prosze o pomoc i dziekuje Piotr
  10. musze jedno tylko dodac: mianowicie im wiecej edgesow kolo siebie tym trudniej otrzymac ladna ciagla powierzchnie. wiec miarkuj kazdy dodatkowy edge. czasem warto sie dluzej zastanowic jak zoptymalizowac model w trakcie tworzenia zamiast walic po kolei edge gdzie go brakuje. pracuj dalej.
  11. unikaj laczenia edgesow w jednym punkcie jak to zaznaczylem strzalka. przepuszczaj je przez cala dlugosc dachu, wtedy dostaniesz ladne czworokaty zamiast trojkatow. jeszcze nie jest za pozno zeby to poprawic pzdr
  12. jakis czas temu ktos poprosil mnie o zaprojektowanie loga jego firmy zajmujacej sie drewnem. slowo kluczowe to byl żołędź. zamieszczam moje koncepty na w/w temat w veeery Lo Res :) Software: Photoshop
  13. proba z kolorem. poki co kolor jest na calym parasolu. sorry ze wszystko na wierzchu widac (hdri) i za dupiate swiatlo. nie mam pomyslu jak to dobrze oswietlic...
  14. wiesz co jest najlepsze... ze te detale i tak prawdopodobnie beda niewidoczne bo scena bedzie ukazywala paryzol od góry. no ale pozwolilo mi to na przypomnienie sobie modelowania w rhino wiec zawsze o to jestem do przodu. mam do Was pytanie: czy ma ktos gotowa pusta max'ową scene z ustawionymi swiatlami do renderera Vray zebym mogl szybko jakis production uzyskac ??? chodzi o zwykla scene z bialym tlem i konkretnymi swiatlami azeby uzyskac taka sterylna renderke. biale tlo i red parasol. będe bardzo wdzieczny. nie mam ostatnio czasu na zabawe od poczatku z vray a stare pliki gdzies mi zniknely z dysku. jesli ktos sie znajdzie to bardzo dziekuje.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy