Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Podczas próby zaminowania przechylającego i kręcącego się obiektu (coś jakby UFO) napotkałem taki oto problem:

 

Do obracania według własnej osi użyłem coordinate'a "local" a do pochylenia obiektu "view". Jednak podczas animacji obiekt zachowuje się tak jakbym zastosował do obrotu według własnej osi coordinate "local".

 

w czym może leżeć problem?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

 

Jesli chodzi o rotacje to najczesciej sprawe zalatwia Euler Filter w Trach View (Utilities). Wczesniej przed animowaniem najlepiej zrobic Reset Xform. A najlepiej nie animowac samym obiektem tylko podparentowac go pod jakiegos helpera, bo helpery nie przenosza tyle informacji co zwykly mesh, przez co szansa spie..... czegos jest mniejsza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności