Dzikuu Napisano 13 Lipiec 2013 Napisano 13 Lipiec 2013 Witam Podczas próby zaminowania przechylającego i kręcącego się obiektu (coś jakby UFO) napotkałem taki oto problem: Do obracania według własnej osi użyłem coordinate'a "local" a do pochylenia obiektu "view". Jednak podczas animacji obiekt zachowuje się tak jakbym zastosował do obrotu według własnej osi coordinate "local". w czym może leżeć problem?
Juzwa Napisano 13 Lipiec 2013 Napisano 13 Lipiec 2013 Hej, Jesli chodzi o rotacje to najczesciej sprawe zalatwia Euler Filter w Trach View (Utilities). Wczesniej przed animowaniem najlepiej zrobic Reset Xform. A najlepiej nie animowac samym obiektem tylko podparentowac go pod jakiegos helpera, bo helpery nie przenosza tyle informacji co zwykly mesh, przez co szansa spie..... czegos jest mniejsza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się