Jump to content

Problem z selekcją kosci podczas skinnowania w maxie.


Shogun 3D
 Share

Recommended Posts

Mam problem ze skinem na maxie 2012

Daję skina, dodaję kości, edit envelopes, vertices, weight tool, zaznaczam vertexy kości 1, daję w weight table 1, próbuję zaznaczyć kolejną kość i... nie daje się zaznaczyć.

Poza tym tu nawet nie chodzi o bones, czy objects jako bones - bez różnicy. Próbowałem resetu Custom UI i nic.

Najciekawsze, że ja na tym sofcie już niejeden rig zrobiłem bez zarzutu i właśnie kiedy mam deadline na karku - taka zaskoczka.

Poza tym robiłem tez test na świeżej scenie po resecie maxa: box, dwie czy trzy kości, skin i repeta z rozrywki. Bez zmian. Zanim bedę reinstalował, wolę się podpytać. Moze to jakiś niewielki bug, czy kolidujacy plug? Poza Vrayem mam multi scattera, eksporter do Zbrusha, Fume'a, eksporter do Ogre'a i koniec listy.

 

Jakieś pomysły?

 

Z góry bardzo dziękuję. :)

 

EDIT: instalacja SP2 pomogła. Po kłopocie. :)

Edited by Shogun 3D
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy