Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Szukam jakiegoś dobrego sposobu na uproszczenie dużego, skomplikowanego modelu, gdzie wszystkie obiekty są dość szczegółowo wykonane. Jest to model miasta. Usatysfakcjonuje mnie uproszczenie np. budynków i samochodów do box'ów, płotów do pojedynczych płaszczyzn. Chodzi o dość radykalną redukcję trójkątów.

Czy są do tego jakieś sensowne modyfikatory, aby nie było konieczne modelowanie wszystkiego od nowa?

Korzystam z Blendera i 3dsMax. Jeśli istnieje jakiś program darmowy albo od Autodesk, który miałby taką funkcjonalność go to chętnie wypróbuję ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W maxie masz taki modyfikator jak Optimize, obczaj go sobie. Generalnie to nie zamieni Ci obiektów do boxów czy do płaszczyzn, ale na pewno nieźle zmniejszy ilość poly na modelu - oczywiście kosztem nieco chaotycznej siatki.

Pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności