Napisano 30 Lipiec 201311 l Witam, Szukam jakiegoś dobrego sposobu na uproszczenie dużego, skomplikowanego modelu, gdzie wszystkie obiekty są dość szczegółowo wykonane. Jest to model miasta. Usatysfakcjonuje mnie uproszczenie np. budynków i samochodów do box'ów, płotów do pojedynczych płaszczyzn. Chodzi o dość radykalną redukcję trójkątów. Czy są do tego jakieś sensowne modyfikatory, aby nie było konieczne modelowanie wszystkiego od nowa? Korzystam z Blendera i 3dsMax. Jeśli istnieje jakiś program darmowy albo od Autodesk, który miałby taką funkcjonalność go to chętnie wypróbuję ;)
Napisano 30 Lipiec 201311 l W maxie masz taki modyfikator jak Optimize, obczaj go sobie. Generalnie to nie zamieni Ci obiektów do boxów czy do płaszczyzn, ale na pewno nieźle zmniejszy ilość poly na modelu - oczywiście kosztem nieco chaotycznej siatki. Pozdro