Jump to content

Upraszczanie modeli


NemesisIrae
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Szukam jakiegoś dobrego sposobu na uproszczenie dużego, skomplikowanego modelu, gdzie wszystkie obiekty są dość szczegółowo wykonane. Jest to model miasta. Usatysfakcjonuje mnie uproszczenie np. budynków i samochodów do box'ów, płotów do pojedynczych płaszczyzn. Chodzi o dość radykalną redukcję trójkątów.

Czy są do tego jakieś sensowne modyfikatory, aby nie było konieczne modelowanie wszystkiego od nowa?

Korzystam z Blendera i 3dsMax. Jeśli istnieje jakiś program darmowy albo od Autodesk, który miałby taką funkcjonalność go to chętnie wypróbuję ;)

Link to comment
Share on other sites

W maxie masz taki modyfikator jak Optimize, obczaj go sobie. Generalnie to nie zamieni Ci obiektów do boxów czy do płaszczyzn, ale na pewno nieźle zmniejszy ilość poly na modelu - oczywiście kosztem nieco chaotycznej siatki.

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy