DuzeZ Napisano 3 Sierpień 2013 Napisano 3 Sierpień 2013 Siemanko, pojawił mi się mały problem z maskowaniem w zBrushu. Może ktoś się spotkał z takim problemem i wie jak go rozwiązać? Mianowicie: 1. Po wybraniu plane i zagęszczeniu siatki narzucam sobie randomową texturę. Textura wyciągnięta z CrazyBumpa jako displacement. Nie ważne czy to 8 czy 16 bitowa, problem pojawia się w jednym jak i drugim przypadku. 2. Wybieram Mask by Intensity aby wyciągnęło mi nierówności na maskę z textury. Do tego momentu wszystko gra. 3. Wyłączam podgląd textury i korzystam z Offsetu po Y z Deformation. Tutaj pojawia się problem - krateczka (?). Nawet przy najmniejszych wartościach offsetu. W powiększeniu: Ma ktoś pomysł jak sobie z tym poradzić? Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się