Gość benitonater Napisano 14 Sierpień 2013 Share Napisano 14 Sierpień 2013 Cześć :) Pracuję obecnie nad własną grą video. Zastanawia mnie jedna rzecz. Jaką dopuszczalną liczbę trisów może mieć pojedyńcza lokacja/scena. Największy budynek w mojej grze liczy obecnie 330 tyś trisów (łącznie z całym umeblowaniem itp.). Cała lokacja w I akcie jest dosyć duża i za wszelką cenę chciałbym uniknąć portali (takich jak w wiedźminie). Zależy mi na tym żeby świat był otwarty w swojej strukturze a grafika utrzymywała poziom współczesnych produkcji. Bardzo proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 14 Sierpień 2013 Share Napisano 14 Sierpień 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 15 Sierpień 2013 Share Napisano 15 Sierpień 2013 Zależy mi na tym żeby świat był otwarty w swojej strukturze a grafika utrzymywała poziom współczesnych produkcji. to wszystko zalezy od silnika na jakim postawisz tą gre, ostatnio jest dosc sporo gier z otwartym swiatem, pogrzeb po sieci jakich technologi do tego uzywali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi