Gość benitonater Napisano 14 Sierpień 2013 Napisano 14 Sierpień 2013 Cześć :) Pracuję obecnie nad własną grą video. Zastanawia mnie jedna rzecz. Jaką dopuszczalną liczbę trisów może mieć pojedyńcza lokacja/scena. Największy budynek w mojej grze liczy obecnie 330 tyś trisów (łącznie z całym umeblowaniem itp.). Cała lokacja w I akcie jest dosyć duża i za wszelką cenę chciałbym uniknąć portali (takich jak w wiedźminie). Zależy mi na tym żeby świat był otwarty w swojej strukturze a grafika utrzymywała poziom współczesnych produkcji. Bardzo proszę o pomoc
mirach Napisano 15 Sierpień 2013 Napisano 15 Sierpień 2013 Zależy mi na tym żeby świat był otwarty w swojej strukturze a grafika utrzymywała poziom współczesnych produkcji. to wszystko zalezy od silnika na jakim postawisz tą gre, ostatnio jest dosc sporo gier z otwartym swiatem, pogrzeb po sieci jakich technologi do tego uzywali.
Rekomendowane odpowiedzi