Skocz do zawartości

Optymalizacja lokacji - pytanie


Gość benitonater

Rekomendowane odpowiedzi

Gość benitonater

Cześć :) Pracuję obecnie nad własną grą video. Zastanawia mnie jedna rzecz. Jaką dopuszczalną liczbę trisów może mieć pojedyńcza lokacja/scena. Największy budynek w mojej grze liczy obecnie 330 tyś trisów (łącznie z całym umeblowaniem itp.). Cała lokacja w I akcie jest dosyć duża i za wszelką cenę chciałbym uniknąć portali (takich jak w wiedźminie). Zależy mi na tym żeby świat był otwarty w swojej strukturze a grafika utrzymywała poziom współczesnych produkcji. Bardzo proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zależy mi na tym żeby świat był otwarty w swojej strukturze a grafika utrzymywała poziom współczesnych produkcji.

 

to wszystko zalezy od silnika na jakim postawisz tą gre, ostatnio jest dosc sporo gier z otwartym swiatem, pogrzeb po sieci jakich technologi do tego uzywali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności