Napisano 18 Sierpień 201311 l Witam, mam pewien problem. Mianowicie spotkałem się z nagłym spadkiem wydajności w 3ds Maxie 2012. Pracowałem sobie nad scenką, bawiłem się w teksturowanie itp. W pewnym momencie Maksiu się zcrashował, no nic zdarza się w końcu to Maksiu ;p Ale włączam go ponownie i ... wydajność coś nie ta, i to do tego stopnia, że nie da się pracować. Zrestartowałem komputer, pobawiłem się trochę w konserwacje, wirusów nie ma, komputer przejechany też CCleanerem, z defragmentowałem dyski, przejrzałem msconfig itp. itd. na koniec ponownie uruchomiłem komputer. I po tych zabiegach wydajność w Maksie się chyba jeszcze pogorszyła ... i to nie tylko na tej scenie ale na wcześniejszych również. W viewporcie nie utrzymuję stabilnych 30 klatek nawet na ukrytych wszystkich warstwach prócz jednego boxa 12 poly. Wypróbowałem też wszystkie tryby Nitrous, DirectX, OpenGL wszędzie to samo. Czy może ktoś z was ma pomysł co mogło się stać ? (mam zainstalowane wszystkie aktualizacje) Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam. @Edit: Problem naprawił się w połowie po reinstallu maksa. Teraz scena chodzi dobrze przez 10 sekund a później Maks się crashuje :/ @Edit2: Problem z crashowaniem zniknął gry przełączyłem z DirectX'a na Nitrous'a ... wezmę jeszcze z ciekawości wieczorem przejadę moją kartę graficzną bechmarkiem pod DircetX'a i sprawdzę czy z nią wszystko w porządku. @Edit3: Drogi pamiętniczku ... problem z crashowaniem zniknał pod warunkiem, że nie chcę nałożyć na jakiś obiekt modyfikatora Unwrap UVW ... walki ciąg dalszy. @Edit4: Zainstalowałem wszystkie aktualizacje i dalej nic. Program się wyłącza gdy chcę załadować UVW na pewne obiekty. Postanowiłem obejść Maksa i po prostu skopiowałem jeden obiekt który wcześniej udało mi się zrobić. No nic, na razie Maksa oszukałem, jednak jeśli ktoś znałby przyczynę to nie pogardzę jakąś wskazówką ;) Pozdrawiam. Edytowane 19 Sierpień 201311 l przez Zernat
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto