Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka 19'stego stała się żecz bardzo ale to bardzo niesamowita a mianowicie. Udało się skompilować blendera pod GPU AMD. Jasniej mówiąc. Do dzisiaj Blender wspierał karty AMD i Nvidi. natomiast tylko na kartach Nvidi można było renderować.. itp.. Octane działą też tylko na Nvidi. Ale 19'stego czyli 2 dni temu udało się zbudować builda, który działa na karcie AMD. Ni niejszym i po ludzku oznacza to że Rendering na kartach AMD będzie lada moment w pełni możliwy. Pojawiają się jeszcze problemy ale udało się zrobić benchmarkową scenę bez najmniejszych problemów. Rendering nie był szybki to jedyny minus ale teraz wystarczy optymalizacja. Współpraca AMD&Blendera zawowocowała wyśmienitą wiadomością. To nie jest tylko news, odnośnie blendera. Open CL, dostał solidny upgrade i teraz inne aplikacje zaczną się ku niemu może skłaniać.

 

Zadacie pytanie no dobrze jest nvidia i działa perfekcyjnie więc na grzyba mi AMD które ledwo raczkuje..

 

No i właśnie Problem z nvidia jest taki że te karty są beznadziejne w wyświetlaniu Viewportu a to za sprawą słabego OpenGL/CL.

Natomiast Radeony wymiatają na tym polu. na codzień stałeś przed faktem. Kupić Nvidie i mieć szybki rendering czy kupić radeona i mieć bardzo ale to bardzo płynny viewport przy gigantycznych scenach. Teraz ten problem zniknie a NVidia będzie musiała się postarać.

 

Link do tematu

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?302079-Blender-Cycles-AMD-Opencl-It-s-possible-working-now

  • Wyświetleń 907
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności