Kramon Napisano 21 Sierpień 2013 Napisano 21 Sierpień 2013 Hejka 19'stego stała się żecz bardzo ale to bardzo niesamowita a mianowicie. Udało się skompilować blendera pod GPU AMD. Jasniej mówiąc. Do dzisiaj Blender wspierał karty AMD i Nvidi. natomiast tylko na kartach Nvidi można było renderować.. itp.. Octane działą też tylko na Nvidi. Ale 19'stego czyli 2 dni temu udało się zbudować builda, który działa na karcie AMD. Ni niejszym i po ludzku oznacza to że Rendering na kartach AMD będzie lada moment w pełni możliwy. Pojawiają się jeszcze problemy ale udało się zrobić benchmarkową scenę bez najmniejszych problemów. Rendering nie był szybki to jedyny minus ale teraz wystarczy optymalizacja. Współpraca AMD&Blendera zawowocowała wyśmienitą wiadomością. To nie jest tylko news, odnośnie blendera. Open CL, dostał solidny upgrade i teraz inne aplikacje zaczną się ku niemu może skłaniać. Zadacie pytanie no dobrze jest nvidia i działa perfekcyjnie więc na grzyba mi AMD które ledwo raczkuje.. No i właśnie Problem z nvidia jest taki że te karty są beznadziejne w wyświetlaniu Viewportu a to za sprawą słabego OpenGL/CL. Natomiast Radeony wymiatają na tym polu. na codzień stałeś przed faktem. Kupić Nvidie i mieć szybki rendering czy kupić radeona i mieć bardzo ale to bardzo płynny viewport przy gigantycznych scenach. Teraz ten problem zniknie a NVidia będzie musiała się postarać. Link do tematu http://blenderartists.org/forum/showthread.php?302079-Blender-Cycles-AMD-Opencl-It-s-possible-working-now
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się