Napisano 22 Sierpień 201311 l Skleciłam taki skrypt, jego zadanie to zejście w modifier stacku całkiem na dół do vertex level, i z powrotem na górę (przypisuję go sobie do skrótu klawiszowego). Działa na editable spliny, linie, meshe, patche. Problem pojawia się przy Editable Poly. zchodzi w stacku, ale już nie wraca. O co tu chodzi? Jaka różnica między Poly a Meshem? Jak zejdę w tym Poly, i kliknę gdziekolwiek w viewport, to znowu działa i się wynurza. Ale jak zejdę i chcę wrócić od razu, nic się nie dzieje. Dla testów stworzyć editable Poly i nałożyć jakikolwiek modyfikator, wtedy nie działa, to samo z mesh i jakimkolwiek modyfikatorem działa. macroScript Stack category:"Ania" toolTip:"Stack up down" buttontext:"Stack up down" ( if modpanel.getCurrentObject () != undefined then ( base = selection[1].baseobject if (classof base) == SplineShape or (classof base) == Line or (classof base) == Editable_Mesh or (classof base) == Editable_Patch or (classof base) == Editable_Poly then ( subvert = 1 --ma subobjekty ) else ( subvert = 0 --np. box ) if $.modifiers.count > 0 then --jest stack ( if modpanel.getCurrentObject() != selection[1].baseobject then ( modpanel.setCurrentObject selection[1].baseobject subObjectLevel = subvert ) else ( subObjectLevel = 0 modpanel.setCurrentObject $.modifiers[1] ) ) else ( if subObjectLevel != 0 then (subObjectLevel = 0) else (subObjectLevel = subvert) ) ) else ( print "no object" ) ) Edytowane 22 Sierpień 201311 l przez Ania
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto