Ania Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 (edytowane) Skleciłam taki skrypt, jego zadanie to zejście w modifier stacku całkiem na dół do vertex level, i z powrotem na górę (przypisuję go sobie do skrótu klawiszowego). Działa na editable spliny, linie, meshe, patche. Problem pojawia się przy Editable Poly. zchodzi w stacku, ale już nie wraca. O co tu chodzi? Jaka różnica między Poly a Meshem? Jak zejdę w tym Poly, i kliknę gdziekolwiek w viewport, to znowu działa i się wynurza. Ale jak zejdę i chcę wrócić od razu, nic się nie dzieje. Dla testów stworzyć editable Poly i nałożyć jakikolwiek modyfikator, wtedy nie działa, to samo z mesh i jakimkolwiek modyfikatorem działa. macroScript Stack category:"Ania" toolTip:"Stack up down" buttontext:"Stack up down" ( if modpanel.getCurrentObject () != undefined then ( base = selection[1].baseobject if (classof base) == SplineShape or (classof base) == Line or (classof base) == Editable_Mesh or (classof base) == Editable_Patch or (classof base) == Editable_Poly then ( subvert = 1 --ma subobjekty ) else ( subvert = 0 --np. box ) if $.modifiers.count > 0 then --jest stack ( if modpanel.getCurrentObject() != selection[1].baseobject then ( modpanel.setCurrentObject selection[1].baseobject subObjectLevel = subvert ) else ( subObjectLevel = 0 modpanel.setCurrentObject $.modifiers[1] ) ) else ( if subObjectLevel != 0 then (subObjectLevel = 0) else (subObjectLevel = subvert) ) ) else ( print "no object" ) ) Edytowane 22 Sierpień 2013 przez Ania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się