Jump to content

[MaxScript] odmienne zachowanie Editable Poly?


Ania
 Share

Recommended Posts

Skleciłam taki skrypt, jego zadanie to zejście w modifier stacku całkiem na dół do vertex level, i z powrotem na górę (przypisuję go sobie do skrótu klawiszowego).

Działa na editable spliny, linie, meshe, patche.

Problem pojawia się przy Editable Poly. zchodzi w stacku, ale już nie wraca. O co tu chodzi? Jaka różnica między Poly a Meshem?

 

Jak zejdę w tym Poly, i kliknę gdziekolwiek w viewport, to znowu działa i się wynurza. Ale jak zejdę i chcę wrócić od razu, nic się nie dzieje.

 

Dla testów stworzyć editable Poly i nałożyć jakikolwiek modyfikator, wtedy nie działa, to samo z mesh i jakimkolwiek modyfikatorem działa.

 

 

macroScript Stack
category:"Ania"
toolTip:"Stack up down"
buttontext:"Stack up down"

(
if modpanel.getCurrentObject () != undefined then
(
 base = selection[1].baseobject

 if (classof base) == SplineShape or  (classof base) == Line or  (classof base) == Editable_Mesh or  (classof base) == Editable_Patch or (classof base) == Editable_Poly then 
	(
	subvert = 1	--ma subobjekty
	) 
 else 
	(
	subvert = 0	--np. box
	)

if $.modifiers.count > 0 then --jest stack
(
	if modpanel.getCurrentObject() !=  selection[1].baseobject then
	(
		modpanel.setCurrentObject  selection[1].baseobject
		subObjectLevel = subvert
	)
	else
	(
		subObjectLevel = 0
		modpanel.setCurrentObject $.modifiers[1] 

	)
)
else
(
		if subObjectLevel != 0 then
			(subObjectLevel = 0)
		else
			(subObjectLevel = subvert)
)

)
else 
(
print "no object"
)
)

Edited by Ania
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy