TripleA Napisano 25 Sierpień 2013 Napisano 25 Sierpień 2013 Witam. Od kilku miesięcy rozwijam projekt gry platformowej opartej na UDK (Unreal Development Kit - www.udk.com). Projekt jest już w zaawansowanym stadium i placeholdery przestają wystarczać. Dlatego też poszukuję grafików którzy wykonają modele otoczenia, bohaterów, roślinności oraz obiektów które urozmaicą otoczenie. O projekcie: Jak już wspomniałem jest to gra platformowa której głównym bohaterem jest Fenek ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Fenek ) który przemierza świat zwijając się w kulkę dlatego też fizyka bohatera oparta jest na fizyce kuli. Aktualnie w grze zostały wykorzystane jedynie modele z pakietu UDK lub darmowe, pobrane gdzieś z otchłani internetu dlatego też spójność wizualna prezentowanego na screenach poziomu pozostawia wiele do życzenia. Przed graczem stoi nie lada wyzwanie, musi on się dostać do odległego punktu na drugim końcu mapy w czym przeszkadzać mu będą szczury i fizyka. Jak już wspominałem, bohater jest całkowicie oparty i poddany działaniom fizyki, czasami mu ona pomaga a czasami przeszkadza. Pomoże mu na pewno gdy będzie musiał się dostać na górę przy użyciu trampoliny, lecz przeszkodzi gdy zacznie mu wiać wiatr w oczy i utrudni sterowanie. Dodatkowymi elementami które będzie musiał wykorzystać są: lepka maź(gracz do niej przylega, pomoże mu ona pokonać pionowe ściany gdy nie ma w pobliżu trampoliny), zmiana pory dnia (w nocy Fenek jest znacznie szybszy i bardziej skoczny jednak ma ona swój limit czasowy), itd. Można by tu jeszcze sporo napisać, jednak myślę że te informacje wystarczą aby mieć jakieś wyobrażenie o tym projekcie. Dodam jeszcze, że jest to projekt który ma być czymś w rodzaju portfolio, zarówno dla programisty jak i grafików, jest to swojego rodzaju klucz do kariery związanej z game devem. Kilka słów o mnie: Jestem studentem informatyki, mam 21 lat i plany na przyszłość ściśle związane z tworzeniem gier komputerowych. Programowaniem zajmuje się od 7 lat. W przeciągu ostatnich lat brałem udział w kilku projektach opartych na silniku UDK co pozwoliło mi zdobyć niezbędne doświadczenie. Jednak każdy z tych projektów cierpiał na przerost ambicji nad doświadczeniem dlatego też postanowiłem działać na własną rękę. W tym projekcie zajmuję się zarówno programowaniem jak i level designem. Lubię to co robię i nigdy przez te kilka miesięcy nie zabrakło mi motywacji. Kogo szukam: Jest to punkt który wymaga sprecyzowania. Poszukuję grafików którzy zdołają wykonać modele low poly w zadowalającej jakości. Będą to modele zarówno organiczne jak i architektoniczne. Tworzenie gier dla mnie jest pasją, dlatego też szukam ludzi podobnych do mnie którzy tworzą grafikę z zamiłowania a nie dla pieniędzy. Wymagania: - posiadanie przynajmniej kilku przykładowych prac - umiejętność tworzenia modeli low poly - chęć do pracy w zespole - terminowość(sam określasz na kiedy jesteś w stanie wykonać dany model) Plusem będzie: - doświadczenie przy produkcji gier, udział w innych projektach - posiadanie mikrofonu i skype co ułatwi kontakt ;) Jak się ze mną skontaktować? Nic prostszego! Skype: grigor-_- (preferowana forma kontaktu) email: [email protected] W wiadomości powinny zostać zawarte takie informacje jak: - Imię. - Wiek. - Jakie programy graficzne posiadasz i jak oceniasz swój poziom zaawansowania w ich obsłudze. - Od jak dawna zajmujesz się grafiką. - Linki do przykładowych prac. - Jeśli brałeś/brałaś udział w innych projektach możesz podać kilka informacji o nich. - Coś o sobie ;) Na koniec jeszcze parę screenów ;)
Rekomendowane odpowiedzi