fiszkas Napisano 2 Wrzesień 2013 Napisano 2 Wrzesień 2013 Witam, mam problem związany z renderem fluidów przy pomocy Batch Render. Gdy renderuję jedną klatkę to wszystko jest ok Jednak gdy renderuję przez Batch Render to prawie cały Fluid Container jest biały. Mam jeszcze jeden problem: gdy renderuję w Mental Ray plik z rozszerzeniem .jpeg to render jest ok, jednak u dołu ekranu wyskakuje ostrzeżenie: // Warning: (Mayatomr.Scene) : output data type "rgba" not directly supported by image format jpg, conversion performed by mental ray // Bardzo proszę o pomoc.
Kramon Napisano 2 Wrzesień 2013 Napisano 2 Wrzesień 2013 rgba - Red Green Blue alpha. Jak zapewnie wiesz jpg nie wspiera alphy
fiszkas Napisano 2 Wrzesień 2013 Autor Napisano 2 Wrzesień 2013 (edytowane) To wiem, tylko nie mam włączone renderowanie kanału alpha, a jednak ostrzega. A tak btw to jak można wyłaczyć renderowanie kanału alpha w PNG? Edytowane 2 Wrzesień 2013 przez fiszkas
Kris_R Napisano 2 Wrzesień 2013 Napisano 2 Wrzesień 2013 Fluidy wymagają skeszoania na dysk, aby prawidłowo się renderowały. Fluid Cache>Create Cache. Pozdro
fiszkas Napisano 2 Wrzesień 2013 Autor Napisano 2 Wrzesień 2013 To zrobiłem na samym początku, ale nie pomogło :/ Pozdrawiam :)
fiszkas Napisano 26 Wrzesień 2013 Autor Napisano 26 Wrzesień 2013 W Maya Software i Mental Ray próbowałem, ale to samo wychodziło. Całe szczęście po utworzeniu sceny na nowo ten problem się nie pojawia :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się