PinkaSSek Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Jak popranie mapować? Konkretnie czy na modelu przed nałożeniem modyfikatora TurboSmooth czy już na gotowym po nim. Problem taki, że po TurboSmoothu będzie dużo więcej siatek/vertexów do przetworzenia więc skoro efekt będzie taki sam lub podobny może można to zrobić wcześniej odciążając moją pamięć w komputerze bo np. checker będzie również równy po TurboSmoothu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
porti Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać Link to comment Share on other sites More sharing options...
peerbe111 Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Podepne się, żeby nie nie zakladac nowego tematu. Czy mozna cos zrobic, zeby po wybraniu render uv template w uvw maper na wyrenderowanym obrazku wyświetlał się model zamiast siatki? Czasem ciężko się połapać co się maluje w Photoshopie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now