PinkaSSek Napisano 8 Wrzesień 2013 Share Napisano 8 Wrzesień 2013 Jak popranie mapować? Konkretnie czy na modelu przed nałożeniem modyfikatora TurboSmooth czy już na gotowym po nim. Problem taki, że po TurboSmoothu będzie dużo więcej siatek/vertexów do przetworzenia więc skoro efekt będzie taki sam lub podobny może można to zrobić wcześniej odciążając moją pamięć w komputerze bo np. checker będzie również równy po TurboSmoothu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porti Napisano 8 Wrzesień 2013 Share Napisano 8 Wrzesień 2013 jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peerbe111 Napisano 10 Wrzesień 2013 Share Napisano 10 Wrzesień 2013 Podepne się, żeby nie nie zakladac nowego tematu. Czy mozna cos zrobic, zeby po wybraniu render uv template w uvw maper na wyrenderowanym obrazku wyświetlał się model zamiast siatki? Czasem ciężko się połapać co się maluje w Photoshopie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się