Napisano 11 Wrzesień 201311 l Witam, nie pytajcie dlaczego AS2 - taki wymóg :/. Mam kłopot z buttonem linkującym reklamę flash do konkretnej strony WWW (w as3 nie mam z tym kłopotu, 2 min roboty i klik działa - nie jestem programista niestety ;p). Problem w tym, że nie mam kompletnie pojęcia jak to zrobić za pomocą AS2 (czytałem na necie że trzeba zrobić button i dodać do niego zdarzenie prze prawy kilki -> akcje. Ale nie działa :/. Taki kod dostałem od osoby, która przesyłała mi wytyczne: Kod dla Buttona:on(release){ getURL(_root.bn_url, "_blank"); } function callLink(event:MouseEvent):void { var url:String = LoaderInfo(this.root.loaderInfo).parameters['bn_url']; try { var ie:String = ExternalInterface.call("function(){return !!window.ActiveXObject}"); if(ie)ExternalInterface.call('window.open',url); else navigateToURL(new URLRequest(url), '_blank'); }catch (e:Error){ navigateToURL(new URLRequest(url), '_blank'); } } button.addEventListener(MouseEvent.CLICK, callLink) Adobe flash wywala błąd: Scene=Scene 1, layer=linkButton, frame=1, Line 7 The class or interface 'MouseEvent' could not be loaded. Scene=Scene 1, layer=linkButton, frame=1, Line 17 Statement must appear within on handler Dobrze mi się wydaje że to (ten cały kod) jest AS3 ? Pozdrawiam. Edytowane 11 Wrzesień 201311 l przez Gwynbleid
Napisano 11 Wrzesień 201311 l To jest AS3. W AS2 albo możesz w button wejść: on(press){ getURL("/index.php",_self); } albo odwołujesz się do instancji: buttonInstanceName.onPress = function(){ getURL("/index.php",self); } Dawno nie machałem w AS ale tak to zdaje sie wygląda.