Skocz do zawartości

Particle Path Follow


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Robie sobie kable do pozniejszej symulacji. Pomyslalem ze najlawiej bedzie path follow PF Source'a po spline. Nie dosc ze bede mial particle w odpowiednim odstepie miedyz soba to jeszcze sie ladnie "wygna". O to mi chodzi:

 

v2jo.png

 

 

Czyli PF Source binduje uzywajac "Bind to Space Warp" do wczesniej utowrzonego PatchFollow obiektu, ktory to ma w slocie current path odpowiedniego splajna.

 

Problemw tym ze nic sie nie dzieje... Z tego co mi sie wydaje to powinno sie utworzyc cos w stylu path constrain i PF Source powinien "jezdzic" po splajnie, ale tu nic....

 

A jesli nie taki sposob to moze ktos zna rownie dobry i szybki? Reczne kopiowanie obiektu "na path constrain" odpada, bede mial kilkanascie, kilkadziesiat kabli w scenie... Tutaj zaluje ze nie poswiecam odpowiednio czasu na skryptowanie....

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)
Bind to space warp? Nie wiem co mialo by to robic.

Swego czasu bardzo uzywalem sposobu podobnego do tego:

http://www.gfxwarrior.com/tutorials/particle-flow-making-particles-follow-a-path/

 

a jesli sie to nie ma ruszac to Spacing Tool pod Align + Spline powinno ci dac to co potrzebujesz.

 

Dokladnie o to mi chodzilo.... zwykly path constrain... w sumie nie wpadlem na to :)

 

P.S. A raczje o Spacing Tool

Edytowane przez Juzwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności