Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Robie sobie kable do pozniejszej symulacji. Pomyslalem ze najlawiej bedzie path follow PF Source'a po spline. Nie dosc ze bede mial particle w odpowiednim odstepie miedyz soba to jeszcze sie ladnie "wygna". O to mi chodzi:

 

v2jo.png

 

 

Czyli PF Source binduje uzywajac "Bind to Space Warp" do wczesniej utowrzonego PatchFollow obiektu, ktory to ma w slocie current path odpowiedniego splajna.

 

Problemw tym ze nic sie nie dzieje... Z tego co mi sie wydaje to powinno sie utworzyc cos w stylu path constrain i PF Source powinien "jezdzic" po splajnie, ale tu nic....

 

A jesli nie taki sposob to moze ktos zna rownie dobry i szybki? Reczne kopiowanie obiektu "na path constrain" odpada, bede mial kilkanascie, kilkadziesiat kabli w scenie... Tutaj zaluje ze nie poswiecam odpowiednio czasu na skryptowanie....

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 693
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
Bind to space warp? Nie wiem co mialo by to robic.

Swego czasu bardzo uzywalem sposobu podobnego do tego:

http://www.gfxwarrior.com/tutorials/particle-flow-making-particles-follow-a-path/

 

a jesli sie to nie ma ruszac to Spacing Tool pod Align + Spline powinno ci dac to co potrzebujesz.

 

Dokladnie o to mi chodzilo.... zwykly path constrain... w sumie nie wpadlem na to :)

 

P.S. A raczje o Spacing Tool

Edytowane przez Juzwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności