Napisano 25 Wrzesień 201311 l Witam, Robie sobie kable do pozniejszej symulacji. Pomyslalem ze najlawiej bedzie path follow PF Source'a po spline. Nie dosc ze bede mial particle w odpowiednim odstepie miedyz soba to jeszcze sie ladnie "wygna". O to mi chodzi: Czyli PF Source binduje uzywajac "Bind to Space Warp" do wczesniej utowrzonego PatchFollow obiektu, ktory to ma w slocie current path odpowiedniego splajna. Problemw tym ze nic sie nie dzieje... Z tego co mi sie wydaje to powinno sie utworzyc cos w stylu path constrain i PF Source powinien "jezdzic" po splajnie, ale tu nic.... A jesli nie taki sposob to moze ktos zna rownie dobry i szybki? Reczne kopiowanie obiektu "na path constrain" odpada, bede mial kilkanascie, kilkadziesiat kabli w scenie... Tutaj zaluje ze nie poswiecam odpowiednio czasu na skryptowanie....
Napisano 25 Wrzesień 201311 l Bind to space warp? Nie wiem co mialo by to robic. Swego czasu bardzo uzywalem sposobu podobnego do tego: http://www.gfxwarrior.com/tutorials/particle-flow-making-particles-follow-a-path/ a jesli sie to nie ma ruszac to Spacing Tool pod Align + Spline powinno ci dac to co potrzebujesz.
Napisano 25 Wrzesień 201311 l Autor Bind to space warp? Nie wiem co mialo by to robic. Swego czasu bardzo uzywalem sposobu podobnego do tego: http://www.gfxwarrior.com/tutorials/particle-flow-making-particles-follow-a-path/ a jesli sie to nie ma ruszac to Spacing Tool pod Align + Spline powinno ci dac to co potrzebujesz. Dokladnie o to mi chodzilo.... zwykly path constrain... w sumie nie wpadlem na to :) P.S. A raczje o Spacing Tool Edytowane 25 Wrzesień 201311 l przez Juzwa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto