Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc,

 

mam sprawe, wymodelowalem robota i nie moge tzn. nie chce schodzic do lowest subdivision tylko przetransferowac polypaint information z ciezkiego modelu do textury drugiego lekkiego modelu(zRemesher), Morph Target dziala bez problemu przy displacemancie i normalach, czemu nie moge na te samej zasadzie zrobic bake'a z kolorem. Mam nadzieje ze wyrazilem sie w miare jasno i prosze was o pomoc :D

 

pozdrawiam

[ATTACH=CONFIG]91789[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ok, juz wiem.

 

Pomogl mi Yuri Alexander, trzeba w tym przpadku podzielic modelZremesher wysoko tak do 2000000 i kliknac project all/ w subtool rollout i wszystko sie wysmaza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności