kwiatek13 Napisano 5 Październik 2013 Napisano 5 Październik 2013 Witam, po zaimportowaniu obiektów z projektu Adobe Illustrator dwa z nich, po dodaniu modyfikatora extrude zamieniają się w model 3d, tak jak być powinno, natomiast pozostałe są pozbawione dolnych i górnych ścian, po dodaniu cap whole na viewporcie wygląda niby dobrze, ale po wyrenderowaniu nic się nie zmienia. Poza tym na viewporcie, gdy znacznie przybliżę obiekt, ale nie przeniknę przez niego to przestaje być widoczny, ale na renderze jest. Jak rozwiązać te problemy ? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Plik z Illustratora. Gdy włączę rendering w spline tworzy kompletnie jakiś absurd.
Traitor Napisano 5 Październik 2013 Napisano 5 Październik 2013 Masz zduplikowane węzly wchodzace na siebie, lub zbyt blisko ustawione. Trzeba znalesc ten wadliwy wezelek, zdilejtowac go i wtedy extrude zadziala tak jak trzeba. Gdy wlaczasz spline rendering zapewne powstaje absurd, z tego wzgledu, ze grubosc linii masz zbyt duzą:) Zmniejsz parametr grubosci (lub zmien skale), a absurdu nie bedzie. 1
kwiatek13 Napisano 5 Październik 2013 Autor Napisano 5 Październik 2013 Dziękuję bardzo, wystarczyło właśnie zduplikowane węzły usunąć :) A przy okazji mam jeszcze jedno pytanie, pewnie i banalne, w jednym obiekcie odseparowałem górna ścianę, która na gotowym renderze będzie po prostu leżącą obok pokrywką i teraz w pozostałej części muszę podwoić poligony, żeby było widać że ścianka obudowy ma jakąś grubość i będzie od środka widoczna (nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem), próbuję przez bevel, ale po zaznaczeniu wszystkich ścian bocznych nie chce zbytnio działać tak jak potrzebuję, zduplikowałem też obiekt, odpowiednio dopasowałem rozmiarem, umieściłem w środku i próbowałem łączyć krawędzie ścian większego z mniejszym ale tworzą się dziury w utworzonych ściankach.
Traitor Napisano 5 Październik 2013 Napisano 5 Październik 2013 Na model naloz modyfikator Shell i gotowe.
Rekomendowane odpowiedzi