Napisano 7 Październik 201311 l Witam, Mam ciezki orzech do zgryzienia. Mam spory projekt. Nie tylko sama geometria, ale duzo dynamiki. Dodatkowym utrudnieniem jest ze nie moge referencowac geometrii, poniewaz silnik renderujacy tego nie wspomaga (corona renderer w wersji alfa). Wiec myslalem zeby zrobic to w druga strone. Cala geometrie trzymac na scenie a referencowac dynamike (mParticles). Ale niestety wywala mi wtedy maxa. Czy sa jakies odpowiedniki dla Xrefa? Nie moge trzymac wszystkiego w jednym pliku, niezbyt to profesjonalne i nadzwyczaj uciazliwe...
Napisano 8 Październik 201311 l Nailzej jest to robic z XMesherem (http://www.thinkboxsoftware.com/xmesh/). Albo bake ze scriptem PFlow baker: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/pflow-baker Majac tylko geometrie z keyframami mozna to probowac wyniesc jako XRef.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto