Gość bati303 Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Witam Czy ktoś mógłby mi pomóc rozwikłąć zagadkę, czemu obiekt po prawej (który sam stworzyłem - line + modyfikator lathe) renderuje się inaczej niż ten po lewej? Materiał jest ten sam. Tutorial sciągnięty ze strony www.vray.us. Z góry dzieki z pomoc. [ATTACH=CONFIG]91881[/ATTACH]
pecet Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Wrzuć scenę. Ciężko powiedzieć patrząc tylko na render.
Gość bati303 Napisano 15 Październik 2013 Napisano 15 Październik 2013 Oto scenka - - - Połączono posty - - - PIerwszy raz ma forum... 02.zip
pecet Napisano 15 Październik 2013 Napisano 15 Październik 2013 Zagadka rozwiązana, obiekt po prawej ma odwrócone normale. Wystarczy dać na niego modyfikator "normal" i zaznaczyć 'flip'. Najlepiej jak wszystkie obiekty mają zaznaczony backface culling, wtedy nie ma takich problemów bo od razu widać że obiekt ma normale skierowane w złą stronę.
Gość bati303 Napisano 15 Październik 2013 Napisano 15 Październik 2013 Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam
Gość Noemi Napisano 21 Październik 2013 Napisano 21 Październik 2013 https://docs.google.com/file/d/0B7uu...it?usp=sharing Witam, Mam kłopot ze szkłem ( ramka wokół włączników światła ) Styka się z materiałem pod spodem i jakby traci swoje właściwości zachodząc szarym kolorem. Jak uzyskać by ten materiał wyglądał jak przezroczyste szkło?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się