Idaho Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 Witam Pytanie jak w temacie. Czego używacie jako sprzętu testowego ? Jakich rozdzielczości używacie jako podstawowej. Może moderator zrobiłby ankietę na forum i przykleił? Ustrojstwa jest od groma a dałoby się coś przynajmniej ustalić. Z tego co wyczytałem na forach najprościej jest na sprzęcie Appla ale cena takiego iPhone + iPad + Mac do kompilacji jest znaczna. Na dzień dzisiejszy najtaniej wychodzi Android tylko jaki smartphon i tablet ? Do moderatora Wolałem tutaj zadać to pytanie niż w dziale hardware gdyż dotyczy rynku gier na urządzenia przenośne i wydaje mi się że zaglądają tu najbardziej kompetentne osoby.
_maSsy_ Napisano 24 Październik 2013 Napisano 24 Październik 2013 Na sprzęcie Appla wystarczy że przetestujesz na dwóch, trzech urządzeniach i masz duże prawdopodobieństwo że będzie też hulało na reszcie tego sprzętu. Natomiast z androidami już nie jest tak prosto bo jest niezliczona ilość rozdzielczości na tych urządzeniach. I nie ma czegoś takiego jak rozdzielczość podstawowa bo trzeba wziąć pod uwagę że rynek mobile jest rynkiem dynamicznym i często pojawiają się nowe modele z coraz to innymi parametrami. Poprawne przygotowanie nawet na kilka rozdzielczości androidowych nie załatwia sprawy bo i tak się trafi ktoś komu coś nie działa. Dlatego istotne jest wsparcie techniczne już po wypuszczeniu aplikacji/gry i sprawne reagowanie na uwagi klientów zanim zrobią Ci w opiniach czarny pijar. Zerknij na tą stronkę: http://ranking.pl/pl/rankings/mobile-devices-models.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się