Skocz do zawartości

Rozłożenie elementu po powierzchni terenu, jak?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, tak jak wq temacie choc mam nadzieje ze wytłumacze dobrze co mam na mysli.

 

załózmy mam teren, delikatnie pofalowany i mam rowniez narysowane na plasko utworzony model chodników i drogi i chce by ten plaski model chodnikow i drogio jakby osiadl po osi Z na moim terenie , nie rozlewajac się przy tym i dolegając idealnie, byl może nawet mogłby się scalic z nim... jak takie cos najprosciej osiagnac w 3ds maxie?

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm sprawdzam to narzedzie ale poki co nie rozumiem jak mialbym je zastosowac do mojego problemu. moglbys opisac w skrocie jak to mialoby dzialac?

Napisano

Wybierasz Sobie co chcesz malować(opcja pick), zaznaczasz na czym chcesz to malować(opcja draw on, to będzie surface w Twoim przypadku), ustalasz offset(jak daleko ma być od obiektu na którym będziesz malował, teraz magia da się wpisać ujemnie), a na koniec malujesz Conformem.

 

Jak zatrzymasz myszke na tych opcjach to masz wszystko wyjaśnione, co prawda po angielsku, ale zawsze coś.

Napisano

 

CONFORM wlasnie sprawdzilem. dziala super poza jednym ze jak rzutuje sobie jakis obiekt 3d na inny w osi z to pieknie ladnie go rzutuje jednak sam obierkt trtaci juz swoja grubosc i jest juz tylko plaszczyzna. niewiem moze cos zle robie? da sie by zachowal swojegabaryty i osiadl na terenie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności