Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam, tak jak wq temacie choc mam nadzieje ze wytłumacze dobrze co mam na mysli.

 

załózmy mam teren, delikatnie pofalowany i mam rowniez narysowane na plasko utworzony model chodników i drogi i chce by ten plaski model chodnikow i drogio jakby osiadl po osi Z na moim terenie , nie rozlewajac się przy tym i dolegając idealnie, byl może nawet mogłby się scalic z nim... jak takie cos najprosciej osiagnac w 3ds maxie?

 

pozdrawiam

  • Replies 5
  • Views 946
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

hmm sprawdzam to narzedzie ale poki co nie rozumiem jak mialbym je zastosowac do mojego problemu. moglbys opisac w skrocie jak to mialoby dzialac?

Wybierasz Sobie co chcesz malować(opcja pick), zaznaczasz na czym chcesz to malować(opcja draw on, to będzie surface w Twoim przypadku), ustalasz offset(jak daleko ma być od obiektu na którym będziesz malował, teraz magia da się wpisać ujemnie), a na koniec malujesz Conformem.

 

Jak zatrzymasz myszke na tych opcjach to masz wszystko wyjaśnione, co prawda po angielsku, ale zawsze coś.

  • Author

 

CONFORM wlasnie sprawdzilem. dziala super poza jednym ze jak rzutuje sobie jakis obiekt 3d na inny w osi z to pieknie ladnie go rzutuje jednak sam obierkt trtaci juz swoja grubosc i jest juz tylko plaszczyzna. niewiem moze cos zle robie? da sie by zachowal swojegabaryty i osiadl na terenie?

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy