Napisano 28 Październik 201311 l Witam, tak jak wq temacie choc mam nadzieje ze wytłumacze dobrze co mam na mysli. załózmy mam teren, delikatnie pofalowany i mam rowniez narysowane na plasko utworzony model chodników i drogi i chce by ten plaski model chodnikow i drogio jakby osiadl po osi Z na moim terenie , nie rozlewajac się przy tym i dolegając idealnie, byl może nawet mogłby się scalic z nim... jak takie cos najprosciej osiagnac w 3ds maxie? pozdrawiam
Napisano 28 Październik 201311 l Autor hmm sprawdzam to narzedzie ale poki co nie rozumiem jak mialbym je zastosowac do mojego problemu. moglbys opisac w skrocie jak to mialoby dzialac?
Napisano 28 Październik 201311 l conforma próbowałeś ? - http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-5790F099-E538-4702-9831-EC06C0EA2819.htm,topicNumber=d30e149375
Napisano 28 Październik 201311 l Wybierasz Sobie co chcesz malować(opcja pick), zaznaczasz na czym chcesz to malować(opcja draw on, to będzie surface w Twoim przypadku), ustalasz offset(jak daleko ma być od obiektu na którym będziesz malował, teraz magia da się wpisać ujemnie), a na koniec malujesz Conformem. Jak zatrzymasz myszke na tych opcjach to masz wszystko wyjaśnione, co prawda po angielsku, ale zawsze coś.
Napisano 29 Październik 201311 l Autor conforma próbowałeś ? - http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-5790F099-E538-4702-9831-EC06C0EA2819.htm,topicNumber=d30e149375 CONFORM wlasnie sprawdzilem. dziala super poza jednym ze jak rzutuje sobie jakis obiekt 3d na inny w osi z to pieknie ladnie go rzutuje jednak sam obierkt trtaci juz swoja grubosc i jest juz tylko plaszczyzna. niewiem moze cos zle robie? da sie by zachowal swojegabaryty i osiadl na terenie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto