neriust Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Witam. Mój problem zaczyna się po zaimportowaniu do 3ds max modelu zrobionego w google sketchup. Przy próbie zmiany materiałów płaszczyzny przyjmują je inaczej, niż te, które wymodelowałem w 3ds max. Szczególnie chodzi mi tu o szkło, nie potrafię kreować własnych tekstur więc korzystam z gotowych. Po nałożeniu przeźroczystego szkła na model zaimportowany, wychodzi ono całe czarne, natomiast w modelu zrobionym w 3ds ten sam materiał działa poprawnie. Chciałbym aby 3ds max traktował model zaimportowany jak ten utworzony w nim. Próbowałem konwertować zaimportowany model, zaznaczałem i odznaczałem wszystkie opcje przy imporcie typu: "Front/Back Materials as double sided 3ds max materials". Jedynie w podstawowych próbkach materiałów mam opcje typu 2-sided. Dodam, że gdy przy eksporcie zaznaczę opcje "Front/Back Materials as double sided 3ds max materials" model i tekstury stworzone w skp działają dobrze i są widoczne z 2 stron, problem zaczyna się przy zmianie materiałów. Korzystam z mental ray. Bardzo proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now