rdawlud Napisano 12 Listopad 2013 Share Napisano 12 Listopad 2013 Cześć Chcę zaimportować sobie model w .obj do maxa ale ciągle wyskakuje mi ten błąd. Wiecie może dlaczego i jak to naprawić? Model zrobiony w blenderze przez kumpla i eksportowany do .obj. Wszystko jest tam ok, żadne nazwy się nie powtarzają itp. ale nie mogę go otowrzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 12 Listopad 2013 Share Napisano 12 Listopad 2013 wrzuć tego obj na serwer może się go uda otworzyć komuś innemu ale sam miałem kiedyś taki problem z obj spod LW i nie dało się ich otworzyć w maxie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rdawlud Napisano 12 Listopad 2013 Autor Share Napisano 12 Listopad 2013 http://speedy.sh/Cv4Tj/plac-wisony-ludow.obj Tutaj można pobrać model, jakby ktoś mógł zerknąć byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rdawlud Napisano 12 Listopad 2013 Autor Share Napisano 12 Listopad 2013 Ewentualnie może jest jakiś lepszy sposób wymiany plików blender -> max? Plugin czy coś? Próbowałem też .fbx ale wtedy cała siatka jest zniszczona i różne artefakty na bryłach się robią. A może coś w modelu mogę zmienić żeby to nie występowało? O co w ogóle chodzi w tym błędzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się