Skocz do zawartości

Problem z importem .obj: error in file: meshName = shapeName


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Chcę zaimportować sobie model w .obj do maxa ale ciągle wyskakuje mi ten błąd. Wiecie może dlaczego i jak to naprawić? Model zrobiony w blenderze przez kumpla i eksportowany do .obj. Wszystko jest tam ok, żadne nazwy się nie powtarzają itp. ale nie mogę go otowrzyć.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ewentualnie może jest jakiś lepszy sposób wymiany plików blender -> max? Plugin czy coś? Próbowałem też .fbx ale wtedy cała siatka jest zniszczona i różne artefakty na bryłach się robią.

 

A może coś w modelu mogę zmienić żeby to nie występowało? O co w ogóle chodzi w tym błędzie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności