Napisano 12 Listopad 201311 l Cześć Chcę zaimportować sobie model w .obj do maxa ale ciągle wyskakuje mi ten błąd. Wiecie może dlaczego i jak to naprawić? Model zrobiony w blenderze przez kumpla i eksportowany do .obj. Wszystko jest tam ok, żadne nazwy się nie powtarzają itp. ale nie mogę go otowrzyć.
Napisano 12 Listopad 201311 l wrzuć tego obj na serwer może się go uda otworzyć komuś innemu ale sam miałem kiedyś taki problem z obj spod LW i nie dało się ich otworzyć w maxie
Napisano 12 Listopad 201311 l Autor http://speedy.sh/Cv4Tj/plac-wisony-ludow.obj Tutaj można pobrać model, jakby ktoś mógł zerknąć byłbym wdzięczny.
Napisano 12 Listopad 201311 l Autor Ewentualnie może jest jakiś lepszy sposób wymiany plików blender -> max? Plugin czy coś? Próbowałem też .fbx ale wtedy cała siatka jest zniszczona i różne artefakty na bryłach się robią. A może coś w modelu mogę zmienić żeby to nie występowało? O co w ogóle chodzi w tym błędzie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto