Gość Info Napisano 15 Listopad 2013 Napisano 15 Listopad 2013 (edytowane) Witam, to mój pierwszy post. Zalogowałem się ponieważ mam problem z jedną texturą. Stworzyłem animację odzwierciedlającą scenę z filmu DOOM (2005), na texturze ściany pojawiają się takie migotania. Próbowałem bawić się z ustawieniami bump mappingu, ale nie udało się zniwelować go do końca a ściana stała się strasznie "sucha" więc zostawiłem ją z tym błędem. Oto animacja: http://youtu.be/I6Xl0k2Sk0A Texturę ściany pobrałem stąd: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=852 Renderowałem za pomocą vRay 1.50 Ktoś ma jakiś pomysł skąd ten problem i jak go usunąć? Edytowane 15 Listopad 2013 przez Info
turboultra Napisano 22 Grudzień 2013 Napisano 22 Grudzień 2013 masz mozliwosc sprobowania wyrenderowania tego w nowszym vrayu ? np. 2.x ? Ciezko cos powiedziec nie widzac twoich ustawien sceny - moze najpierw sprobuj pojedynczo wylaczac mapy gloss/refl i sprawdzac co sie dzieje wtedy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się