Skocz do zawartości

Migotanie na texturze ściany w 3DS MAX


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, to mój pierwszy post.

Zalogowałem się ponieważ mam problem z jedną texturą. Stworzyłem animację odzwierciedlającą scenę z filmu DOOM (2005), na texturze ściany pojawiają się takie migotania. Próbowałem bawić się z ustawieniami bump mappingu, ale nie udało się zniwelować go do końca a ściana stała się strasznie "sucha" więc zostawiłem ją z tym błędem. Oto animacja: http://youtu.be/I6Xl0k2Sk0A

Texturę ściany pobrałem stąd: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=852

Renderowałem za pomocą vRay 1.50

Ktoś ma jakiś pomysł skąd ten problem i jak go usunąć?

Edytowane przez Info
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

masz mozliwosc sprobowania wyrenderowania tego w nowszym vrayu ? np. 2.x ? Ciezko cos powiedziec nie widzac twoich ustawien sceny - moze najpierw sprobuj pojedynczo wylaczac mapy gloss/refl i sprawdzac co sie dzieje wtedy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności