Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Czy jest w Mudboxie możliwość żeby sculptować podobne do siebie obiekty tak, żeby sculpt się od razu przenosił na wszystkie?

Segmenty (12 sztuk) mają identyczne UV, i tylko trochę różną geometrię. Jestem w stanie nadać im ten sam vertex order jeśli to potrzebne.

Tzn. chciałabym żeby sculpt się przenosił relatywnie do istniejącej geometrii, elementy różnią się trochę kształtem, ale wszystkie powinny mieć te same detale.

Wygląda to tak:

mudbox_segments.jpg

Edytowane przez Ania
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W teorii mogła byś to obejść wypalając sculpt do vdispa i podglądając pozostałe obiekty z tą teksturą. Trochę mozolne, ale powinno z grubsza dać efekt, dopóki nie będziesz bardzo mocno deformowała geometrii.

 

Swoją drogą, dobry pomysł na plugin :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności