Ania Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 (edytowane) Czy jest w Mudboxie możliwość żeby sculptować podobne do siebie obiekty tak, żeby sculpt się od razu przenosił na wszystkie? Segmenty (12 sztuk) mają identyczne UV, i tylko trochę różną geometrię. Jestem w stanie nadać im ten sam vertex order jeśli to potrzebne. Tzn. chciałabym żeby sculpt się przenosił relatywnie do istniejącej geometrii, elementy różnią się trochę kształtem, ale wszystkie powinny mieć te same detale. Wygląda to tak: Edytowane 16 Listopad 2013 przez Ania
Gość User190 Napisano 11 Grudzień 2013 Napisano 11 Grudzień 2013 W teorii mogła byś to obejść wypalając sculpt do vdispa i podglądając pozostałe obiekty z tą teksturą. Trochę mozolne, ale powinno z grubsza dać efekt, dopóki nie będziesz bardzo mocno deformowała geometrii. Swoją drogą, dobry pomysł na plugin :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się