Napisano 23 Listopad 201311 l Cześć Pracuję teraz nad postacią według swojego konceptu, dotarłem już do pewnego momentu, ale czuję się teraz trochę zagubiony i proszę o pomoc. Pomyślałem, że fajnie by było jakby ktoś popatrzył na to świeżym okiem - co do zmiany, co do poprawy a z czym można iść dalej. Nie wzororwałem się stricte na konceptach, były bardziej wrażeniowe, w celu uchwycenia charakteru. Koncepty: Sculpt:
Napisano 25 Listopad 201311 l Autor Zrobiłem jeszcze retopologię, szczerze mówiąc nie wiem czy dobrze, zwłaszcza w okolicy bruzd nosowo-wargowych. Czy do animacji lepiej modelować jest postać z zamknietymi oczami? Jak w ogóle wygląda sprawa animacji powiek? Na kościach czy morphem?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto