Eveline89 Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Witam wszystkich ponownie, znów straciłam mnóstwo nerwów na moją niewiedzę ;/ Otóż chciałam wprowadzić w ruch moją postać na pracę inż. niestety napotkałam przeszkody... zrobiłam bone standardowo jak to się robi (tak by otwierała usta), jednak w momencie kiedy chciałam określić które werteksy mają się poruszać a które nie okazuje się, że mam tylko jedną możliwość gdyż nie mogę żadnych odznaczyć ;/, painting weights również nie działa prawidłowo, siła nacisku jest taka sama nie zależnie od mojej woli, a i odznaczyć werteksów się nie da. Dodam, że próbowałam na nowym projekcie i jest do samo... + robiłam reset xform. Nie mam pojecia co się dzieje i mam nadzieję, że ktoś tutaj mi pomoże tj w przypadku poprzedniego problemu. (3ds max 2012) Proszę o pomoc! POZDRAWIAM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zio_mal Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 siłę nacisku ustalasz wg parametrów oraz krzywej malowania pędzla - przycisk "..." obok przycisku "Paint Weights" w skinie. możesz odznaczyć opcję "Paint Blend Weights", masz wtedy pełną kontrolę nad malowaniem wag. a czemu nie możesz zaznaczyć tylko wybranych vertexów nie wiem, pomocne są w takim wypadku screeny z maxa, jakąś opcję masz włączoną która to blokuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now