Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich ponownie, znów straciłam mnóstwo nerwów na moją niewiedzę ;/ Otóż chciałam wprowadzić w ruch moją postać na pracę inż. niestety napotkałam przeszkody... zrobiłam bone standardowo jak to się robi (tak by otwierała usta), jednak w momencie kiedy chciałam określić które werteksy mają się poruszać a które nie okazuje się, że mam tylko jedną możliwość gdyż nie mogę żadnych odznaczyć ;/, painting weights również nie działa prawidłowo, siła nacisku jest taka sama nie zależnie od mojej woli, a i odznaczyć werteksów się nie da. Dodam, że próbowałam na nowym projekcie i jest do samo... + robiłam reset xform. Nie mam pojecia co się dzieje i mam nadzieję, że ktoś tutaj mi pomoże tj w przypadku poprzedniego problemu. (3ds max 2012)

 

Proszę o pomoc!

POZDRAWIAM.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

siłę nacisku ustalasz wg parametrów oraz krzywej malowania pędzla - przycisk "..." obok przycisku "Paint Weights" w skinie.

możesz odznaczyć opcję "Paint Blend Weights", masz wtedy pełną kontrolę nad malowaniem wag.

 

a czemu nie możesz zaznaczyć tylko wybranych vertexów nie wiem, pomocne są w takim wypadku screeny z maxa, jakąś opcję masz włączoną która to blokuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności