deha21 Napisano 29 Listopad 2013 Napisano 29 Listopad 2013 Witam po baaardzo długiej przerwie. Dawno w 3D nic nie robiłem ale potrzebowałem na chwilkę wrócić do Blednera. Zrobiłem krótkie intro - animację loga. Wszystko fajnie, ale mam duży problem z ustawieniem odpowiedniego materiału i oświetleniem sceny. Teraz nie wiem czy temat umieściłem w odpowiednim dziale, bo działam jednak w Blenderze i nie do końca go jeszcze "ogarniam". Potrzebuję zrobić jasny, praktycznie biały materiał ale z Reflections. Problem jest taki, ze obiekt ma ostre kąty i płaskie powierzchnie, dlatego nie bardzo to wszystko chce się odbijać. Próbowałem dodać HDR ale renderuje mi się strasznie wolno - coś chyba zrobiłem nie tak, bo dawno jak uzywałem HDR w Blenderze (tym starym jeszcze) to robiło się to dużo szybciej, mimo że mój komputer był słabszy. Jak więc uzyskać ładne odbicia i ładne oświetlenie w przypadku ostrych krawędzi i płaskich powierzchni? Tutaj klatka z mojej animacji: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3690563/origami.png
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się