Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nakręciłem sobie amatorski film i chcę się spróbować w stworzeniu miecza świetlnego. Wygląda to tak:

Tworzę plane w widoku front i w materiale ustawiam pokazywanie materiału w widoku i difuse na bitmap i ładuję film. Tworzę kolejne plane symbolizujące miecz i przesówam o 0,1 w stronę kamery, aby był z przodu. Ustawiam materiał blend, pierwszy to biały, drugi to kolor miecza, a maskę na fallof. I teraz pojawia mi się problem bo nie wiem jak zrobić żeby miecz trochę tworzył poświatę(aurę) oświecającą zdjęcie??

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A jak chcesz w maxie to podluz film jako tlo, zrób rectangle --> editable spline --> zanimuj ruch wierzcholkow stosownie do ruchu "miecza", naluz na niego extrude o zerowej grubosci i lens effects glow.

Oczywiscie Photoshop, combustion i AE sarówniez dobrym sposobem.

Napisano

a nie lepiej zanimowac nurbs`y ?

 

wieszcholi sa w pelni animowalne wiec mysle ze lepiej bylo by animowac nurbsy klucz po kluczu ....

Napisano
  • Autor

No ale Photoshop nie edytuje animacji tylko pojedyncze zdjęcia. Czy może znacie jakiś program który zapisuje animację w pojedynczych plikach graficznych?

Napisano

Mozna w photoshopie - z uzyciem filmstripa (mozna puscic to z Premiery). W pliku takim masz klatki rozmieszczone w kolumnach obok siebie na jednej warstwie.

1. Puszczasz filmstripa z premiery

2. otwierasz w Fotosklepie i zapisujesz jao inny plik (np. psd :-) ),

3. Edytujesz

4. splaszczasz warstwy

5. zapisujesz na oryginalnym (wyeksportowanym) filmstripie

6. Wciagasz filmstripa do Premiery

7. Jak cos pokrecilem to poprawcie - odtwarzam z pamieci, a robilem to tylko raz i to dosc dawno temu...

8. W maxie mozna ladnie zrobic glowa i flary np. przy uderzaniu dwoch mieczy - ale metod i softu jest sporo. Jak kto zdolny to i w Paincie zrobi :-P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności