makej Napisano 28 Grudzień 2013 Napisano 28 Grudzień 2013 witam. mam taki problem z viewportem i renderem. Do viewportu wkładam zdjęcie zwykłego jpg-a jako background i przy renderowaniu okno z rendera pokazuje wycinek tego zdjęcia i mało tego to jako environment ,czyli zakrzywione. co zrobić aby te zdjęcie było normalne Oglądałem tutki to wszyscy robią tak samo i zdjęcie jest normalne. pozdrawiam
serratus Napisano 28 Grudzień 2013 Napisano 28 Grudzień 2013 Wejdź do Environment and Effects, dodaj tam tą samą mapę co masz w background, potem przenieś ją z Environment Map do Material Editora jako Instance i zmień Mapping na Screen. EDIT: W Viewport Background możesz sobie zaznaczyć Use Environment Background, dzięki temu, wrzucasz tylko jedną mapę a w viewporcie się dostosowuje. Pozdrawiam
makej Napisano 28 Grudzień 2013 Autor Napisano 28 Grudzień 2013 (edytowane) dzięki działa --------------------- A czy da się jakoś zablokować viewport tzn , nakładam tekstury na budynek i czasem odruchowo ruszę orbitSubobject i wszystko zepsuję ,czy to się da jakoś przyblokować Edytowane 28 Grudzień 2013 przez makej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się