Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

na rys przedstawiam kawałek zegarka niewiem jak zrobić żeby siatka była estetyczna i ładnie wyglądała i niewiem jak zrobić żeby koło było kkołem bo narazie jest wielobokiem

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznacz te scianki ktore maja byc okragle, i naloz na nie modyfikator smooth, w 3d NIE istnieje kolo, wszystko bedzie wielobokami, myslalem ze to wiesz

Napisano

ja to wiem że w 3d niema kół ale mi chodziło tylko żeby wizualnie dla przeciętnego człowieka sprawiało wrazenie że to właśnie jest koło ale miejsza o to jak dodam modyfikator mech smo.. to sie całkiem wali nawet niewidać ż e tam miało być "koło"

 

zaraz ci pokarze tylko jeszcze raz to zrobie bo niezapisałm tego

Napisano

bo to nie miał być mesh smooth tylko smooth, zaznaczasz te ktore chcesz wygladzic i dajesz smootha

Napisano

zielony: mesch smoo...

niebieski: siatka

czerwony: ...

Napisano

widze już ale niedziała mi ten smo... albo nieumiem sie nim posługiwać(hihjaki banał ih)

może złąsiatke mam

 

na rys1 pokazałem że jest podzielony zegarek kolorami multi sub-obiect

na drugim jak już po smmotingu cz y po tym co mówiłeś

a na trzecim normalne zdięcie tego co miałem robić

Napisano

Zaznaczyleś akurat to co mialo pozostac niezmienione, musisz zaznaczyc ta wewnetrzna czesc, a Ty zaznaczyles wszystko oprocz tego. Na odwrot zrob. Z siatka wszystko ok.

Napisano

nie ja zaznaczyłem to co jest na niebiesko ni to co jest na czerwono ja tylko pokolorowałem ten zegarek żeby było widać że zaznaczyłem tylko mi siekolory pomyliły ale to co jes na niebiesko jest wygładzane przez smooth

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności