Napisano 6 Wrzesień 200420 l na rys przedstawiam kawałek zegarka niewiem jak zrobić żeby siatka była estetyczna i ładnie wyglądała i niewiem jak zrobić żeby koło było kkołem bo narazie jest wielobokiem
Napisano 6 Wrzesień 200420 l zaznacz te scianki ktore maja byc okragle, i naloz na nie modyfikator smooth, w 3d NIE istnieje kolo, wszystko bedzie wielobokami, myslalem ze to wiesz
Napisano 6 Wrzesień 200420 l ja to wiem że w 3d niema kół ale mi chodziło tylko żeby wizualnie dla przeciętnego człowieka sprawiało wrazenie że to właśnie jest koło ale miejsza o to jak dodam modyfikator mech smo.. to sie całkiem wali nawet niewidać ż e tam miało być "koło" zaraz ci pokarze tylko jeszcze raz to zrobie bo niezapisałm tego
Napisano 6 Wrzesień 200420 l bo to nie miał być mesh smooth tylko smooth, zaznaczasz te ktore chcesz wygladzic i dajesz smootha
Napisano 6 Wrzesień 200420 l widze już ale niedziała mi ten smo... albo nieumiem sie nim posługiwać(hihjaki banał ih) może złąsiatke mam na rys1 pokazałem że jest podzielony zegarek kolorami multi sub-obiect na drugim jak już po smmotingu cz y po tym co mówiłeś a na trzecim normalne zdięcie tego co miałem robić
Napisano 6 Wrzesień 200420 l Zaznaczyleś akurat to co mialo pozostac niezmienione, musisz zaznaczyc ta wewnetrzna czesc, a Ty zaznaczyles wszystko oprocz tego. Na odwrot zrob. Z siatka wszystko ok.
Napisano 6 Wrzesień 200420 l nie ja zaznaczyłem to co jest na niebiesko ni to co jest na czerwono ja tylko pokolorowałem ten zegarek żeby było widać że zaznaczyłem tylko mi siekolory pomyliły ale to co jes na niebiesko jest wygładzane przez smooth