Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jako, że z obsługi NURBSów jestem kompletna noga potrzebuje pomocy bo wymyśliłem sobie żeby spróbować wymodelować skórzane boki fotela właśnie tą metodą a nie box modelingiem bo myślałem, że będzie lepiej.

 

Poniżej zdjęcie krzywej (2krzywe były zrobione jedna na górze, druga na dole i zamknąłem je)

7do1.jpg

 

Po zamknięciu curve na powierzchnię:

 

6i12.jpg

 

jak widać układa to się nie tak jak myślałem, że się ułoży bo powierzchnia jest zamiast wybrzuszona to idzie tak jakby do środka.

 

 

Co zrobić albo jak po kolei lepiej porobić te krzywe (a może po prostu bawić się nurbs surface już na starcie) żeby to było właśnie tak wygięte (ma to być obicie na bokach fotela stąd takie z tyłu łukowate. Bo myślałem, że narysowanie 2krzywych i jakieś magiczne polecenie z nurbsów mi to w miarę ładnie załatwi a potem sobie tylko ręcznie już podłubie poprawki.

  • Wyświetleń 501
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności