Kir4 Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 Witam, ostatnio zacząłem teksturować samolot i potrzebuję stworzyć teksturę ze znakiem. Gdy tworzę materiał w UV Edit to daję rozmiary tekstury 4024, 4024 i 72 DPI 16 Bit channel i Color - Color. Daje potem materiał na obiekt i przełączam na brush. W brushu daję zamiast generic, bitmap i wczytuję obrazek w PNG i obrazek się wczytuję gdy przenoszę obrazek na obiekt przez pędzel to wyblakłe kolory ma a dokładnie to w sumie czarne / szare. W jakim formacie zapisywać ? BMP / TIF / GIF ? Z tego że TIF ani GIF nie odczytuję C4D w UV EDIT. I czy jest możliwość położenia tekstury jako jeden materiał i danie na obiekt bez klonowania tekstury po przez cube / cylinder / uw-mapping itp ? Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się