Napisano 5 Styczeń 201411 l Witam, ostatnio zacząłem teksturować samolot i potrzebuję stworzyć teksturę ze znakiem. Gdy tworzę materiał w UV Edit to daję rozmiary tekstury 4024, 4024 i 72 DPI 16 Bit channel i Color - Color. Daje potem materiał na obiekt i przełączam na brush. W brushu daję zamiast generic, bitmap i wczytuję obrazek w PNG i obrazek się wczytuję gdy przenoszę obrazek na obiekt przez pędzel to wyblakłe kolory ma a dokładnie to w sumie czarne / szare. W jakim formacie zapisywać ? BMP / TIF / GIF ? Z tego że TIF ani GIF nie odczytuję C4D w UV EDIT. I czy jest możliwość położenia tekstury jako jeden materiał i danie na obiekt bez klonowania tekstury po przez cube / cylinder / uw-mapping itp ? Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto