Jump to content

Kir4

Members
  • Content Count

    317
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kir4 last won the day on December 7

Kir4 had the most liked content!

Community Reputation

125 Excellent

About Kir4

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hejka! Aktualnie robię showreel, więc znajdzie się tam troszkę renderów, które ujrzą świat dzienny. Tak dla smaku stopklatka 🙂 Pozdrówki!
  2. Święta prawda, 5 lat nauki topologi, optymalizacji scen etc. Daje siwe znaki. Obecnie wolę siąść nad sceną i zamiast dlubania i redukowania za każdym razem liczbę poligonow, to wolę sobie czasem pozwolic na pracę sprzętu, bo sprzęt ma pomagać nie utrudniać:) Zdarza się tak że wiele czasu potrafi zaoszczędzić sprzęt i potrafi zrobić więcej w parę minut niż optymalizowanie co 20 minut sceny. Co innego bycie pasjonata i robienie sobie Tak o, A co innego jak klient goni i potrzebuje danego efektu na ta chwilę i w dupie to ma czy scena będzie miała 2mln poli, czy 20mln po prostu ma wyglądać. Co innego jak odgórnie dostajesz zadanie np. Wymodelowanie obiektu z ograniczoną ilością poli, do game devu. Tam polygony maja znaczenie i na dzien dzisiejszy raczej tylko tam. To juz nie te czasy ze masz 256mb ramu i musisz cos zrobic, dzisiaj mozesz sobie pozwolic na wiecej. Po to technologia sie rozwija, zeby mogla nam umozliwiac wiecej. Gdyby ominac technilogie i 90% grafikow 3d skupialoby sie na samej optymalizacji to wiedzmin 3 wygladalby graficznie jak gta vc, przez co nie uzyskalibysmy tak ladnej grafiki i efektow. Sam nie mam pro maszyny obecnie, ale do moich zastosowan wystarczy w zupelnosci wystarczy wybrany renderer i dobre gpu albo cpu plus ram i starczy. 32gb ramu, to podstawa.
  3. Kir4

    War Cdn

    Dzięki Panowie, jutro ew. dzisiaj wieczorem podeślę siatkę modeli. Na chwilę obecną sporo pracy mam, i nie mogę przenieść projektu z domu do pracy 😞 Ale żeby nie zastygnąć dłubię sobie abstrakcje, żeby nie tracić zapału.
  4. Hejka, Coś tam ostatnio sobie dłubię, odgrzebałem bardzo stary projekt, być może ktoś jeszcze pamięta. Póki co zarysy scenerii robię, dojdzie jeszcze sporo rzeczy. Marzy mi się zrobienie animacji około 1min. Chce w ruch całą scenę wprowadzić, od burzenia budynków, po animację gąsienicy m24 chaffe czy chociażby samolotu f4u. Wszystkie zawarte modele są moje. Silnik Octane. Światła randomowo rzucone, póki co pracuje nad shaderami, tak żeby standardowy komputer udźwignął to wszystko. Prawdopodobnie jak dojdzie już do animacji to rozłoze to wszystko na części.
  5. Fajnie, ale za krótko!!! 😞 Oby wiecej przybyło uzdolnionych artystów :)))
  6. Kir4

    Witchfire knight

    Ładnie to wygląda, bardzo dobra dbałość o szczegóły. Fajny motyw z nogą. Jedynie pasek mi stylistycznie nie do końca pasuje, brakuje chyba więcej w nim motywu ze zbroi etc. ale to tylko moja sugestia. Dobra robota, pozdro!
  7. Kir4

    Bentley GT Unreal Engine 4 RTX

    Super efekt, długi czas pochłaniają shadery, żeby tak to wyglądało? Super model, Unreal też robi duży progress w krótkim czasie. Wizki również ciekawe powstają. Masz możliwość i czas sklecić jakieś krótkie video z realtime?
  8. Świetne, jedynie kształt oczodołu stylistycznie mi nie siada. Cieszy oko, będzie teksturowane?
  9. Tutaj będę wrzucał randomowe rendery z Octana, oraz moje modele. Peace!
  10. Ahh, teraz jak przyszedłem do pracy to zobaczyłem że mam źle w domu skalibrowany monitor, u mnie nie było takiej dosłownej czerni z przepaleniami. Dzięki pozdro!
  11. Ostatnio o Tobie Kliment myślałem, zawsze mnie motywujesz gdy coś modeluje :) Trzymam kciuki za kolejny udany projekt. Czekam na więcej, pozdro i wytrwałości
  12. No nic, pozostało już jedynie otoczenie wciąż zbieram koncepty więc jakby ktoś miał coś fajnego w głowie to zapodawać ;d
  13. Ciąg dalszy :) musiałem na nowo lampy zrobić. Pozdro
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy