Jump to content

Kir4

Members
  • Content Count

    312
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

116 Excellent

About Kir4

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kir4

    Witchfire knight

    Ładnie to wygląda, bardzo dobra dbałość o szczegóły. Fajny motyw z nogą. Jedynie pasek mi stylistycznie nie do końca pasuje, brakuje chyba więcej w nim motywu ze zbroi etc. ale to tylko moja sugestia. Dobra robota, pozdro!
  2. Kir4

    Bentley GT Unreal Engine 4 RTX

    Super efekt, długi czas pochłaniają shadery, żeby tak to wyglądało? Super model, Unreal też robi duży progress w krótkim czasie. Wizki również ciekawe powstają. Masz możliwość i czas sklecić jakieś krótkie video z realtime?
  3. Świetne, jedynie kształt oczodołu stylistycznie mi nie siada. Cieszy oko, będzie teksturowane?
  4. Tutaj będę wrzucał randomowe rendery z Octana, oraz moje modele. Peace!
  5. Ahh, teraz jak przyszedłem do pracy to zobaczyłem że mam źle w domu skalibrowany monitor, u mnie nie było takiej dosłownej czerni z przepaleniami. Dzięki pozdro!
  6. Ostatnio o Tobie Kliment myślałem, zawsze mnie motywujesz gdy coś modeluje :) Trzymam kciuki za kolejny udany projekt. Czekam na więcej, pozdro i wytrwałości
  7. No nic, pozostało już jedynie otoczenie wciąż zbieram koncepty więc jakby ktoś miał coś fajnego w głowie to zapodawać ;d
  8. Ciąg dalszy :) musiałem na nowo lampy zrobić. Pozdro
  9. Przymierzam się do scenerii ( lakier, oświetlenie, otoczenie ) jeżeli ktoś ma jakiś ciekawy koncept na ciemny klimat ( sporo światełek nocą ) i coś w jasnych klimatach to będę mega wdzięczny :)
  10. Ślicznie oteksturowany, mega robota. A co do ramu, to przyszykuj się na wydatek i kupno kolejnych 32gb, chyba że przez ograniczenia ramu zmusisz sam siebie do takiej optymalizacji sceny że będzie to kosztować spadkiem jakości. Sam ostatnio miałem sporą scene do zrobienia i nawet przy mega optymalizacji corona zjada bardzo dużooo ramu i końcowo wyszło 58 gb użycia, głównie przez zieleń i instancje w cinemie które nie działały poprawnie w połączeniu z coroną. Trzymam kciuki, bo zaczyna naprawdę zajebiście to wyglądać. Poprawiłbym jedynie parę rzeczy typu ziemia, jakieś zabrudzenia by się przydały, wypukłości, żeby takiego tilu nie było. Rośliny również są zbyt mono, i je też musiałbyś randomowym shaderem zmienić kolorystykę nawet delikatnie, żeby nie zlewało się ze sobą. I jak wyżej zauważyli liście do poprawy. Scene niestety przy takiej ilościu ramu będziesz musiał pociąć zrób sobie parę projektów ustal na początku tylko jakie chcesz uzyskać kadry, i w osobnych kadrach dodawaj detale, ale to dalszy już proces. Bez problemu powinno to trafić na front pozdro i trzymam kciuki :)
  11. Dwa posty wyżej, podoba mi się anatomia, widać duże zmiany od prac które dłuższy czas temu widziałem, myślałeś może nad zabawą z włosami?
  12. Model samochodu nie mój, ćwiczę rendering, materiały i tak dalej #Corona #C4D, niestety model sam w sobie jest słabej jakości i wiele rzeczy muszę poprawiać ( np światła które jeszcze są słabej jakości ) Walczę ze stagnacją i lenistwem, być może ten projekt mną potrzęsie pozdro wariaty
  13. Czuję że przeszedłem samego siebie, warto było nie spać :) #lvl_up #Redshift tym razem :) Enviro nie jest skończone stąd efekt rozmycia, będzie jeszcze troszkę poprawek i zadatków, + render będzie w 2k. Pozdro
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy