Jump to content

Kir4

Members
  • Content Count

    330
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kir4 last won the day on December 7 2019

Kir4 had the most liked content!

Community Reputation

147 Excellent

About Kir4

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przepiękna robota! Czekam na efekt finalny, sam @kliment woroszyłow by się nie powstydził takiego modelu. @Krzych masz jakąś stronkę z referencjami? Czy blueprint i zdjęcia, czy same zdjęcia? Props, i czekam na więcej, pozdro!
  2. Hejka! Dawno mnie tutaj nie było, więc witam wszystkich! Przez nadmiar pracy, zaniedbałem troszkę aktywność. Trenuję automotive, niestety sprzęt powoli zaczyna odmawiać posłuszeństwa. Mam dzieję że uda mi się wyciągnąć w 4k ujęcia. Model darmowy, głównie trenowanie oświetlenia, shaderów. Do poprawy wlecą felgi i opony + tarcza hamulcowa, światła jeszcze będą miały korektę. Model przeszedł delikatną retopologię, ale jeszcze brakuje sporo do perfekcji. Marzy mi się ładna animacja, ale nie wiem czy sprzęt mi wyrobi, wybaczcie za szum! Ciągle szukam swojego stylu. Pozdrawiam serdecznie! #Octane #C4D
  3. Niestety sampli poskąpiłem i zbiłem z 2k na 1k i troszkę różnica jest odczuwalna szczególnie przy szklę 😞 Ale rozdziałka nadal 4k. Zastanawiam się teraz czy nie lepiej w 4k renderować z mniejszą ilością sampli i zeskalować finalnie do 2k czy od razu w 2k animację renderować z większą ilością sampli. Zapuszczę render jeszcze zanim pójdę spać z podwójną ilością sampli i zobaczę jaka różnica będzie ze szkłem. Pozdrówki!
  4. Kolejny renderek w 4k, powoli zaczynam łapać koncept i ścieżkę 😄 Krople wody nadal nie wyglądają tak jak chcę, ale na nich skupie się już przy symulacji, musi starczyć prowizorka bo szkoda czas tracić na pojedyncze ujęcie w wypadku gdy czeka jeszcze masa roboty. Pozdrówki!
  5. Jak zwykle niemożliwy 🙂 Zazdroszczę determinacji. Śledzę od lat i poziom jak zwykle zaskakuje za każdym razem. Fajnie, że trafiłeś na czas, gdzie możesz w pełni skille wykorzystać i się pobawić 🙂 Pozdro!
  6. Dzięki wielkie 😄 Krople będą zmienione, właśnie siadam nad projektem. Krople na pewno muszą spływać i przylegać bardziej do samochodu, rzuciłem szybko w nocy clonerem sphere i wrzuciłem żeby później nie zapomnieć o wodzie 🙂
  7. Hejka, przymierzam się do zrobienia animacji, chciałbym pobawić się światłem oraz enviro. Model nie mojego wykonania. Dojdą pewnie poprawki topologii i inne szczegóły. Krople deszczu zarzuciłem tak o, więc na pewno będzie poprawiane bo nie odzwierciedla prawidłowo + lakier jeszcze do poprawy poleci. Ogólnie trening koncepcji/kadrowania/światła/kolorów etc. Pozdrówki! Render 4k https://i.imgur.com/1tSs3lT.jpg
  8. Kir4

    City Wanderer

    Bardzo ładne! Mega 😍
  9. Cześć wszystkim! Przedstawiam wam showreel, zlepek prac wykonanych w 3D z roku 2019. Główny renderer, z którego korzystałem to Octane oraz Corona w mniejszym stopniu redshift/vray. Wszystkie modele zawarte w showreelu są moje, poza Bentleyem. Większość materiałów narzuconych na modele, są to materiały proceduralne. Model Bentleya, przeszedł mocną obróbkę począwszy od świateł kończąc na oponach i karoserii ( retopologia ). Główne modele scenerii to: - Tank - M24 Chaffe - Aircraft - F4U Corsair - Budynki ( Waldenburg ) - Bentley ( Światła / tarcza hamulcowa itp. ) - Felgi BBS Scenariusz był tworzony spontanicznie. Wszystkie prace były renderowane w warunkach domowych. Pomimo, że tamten rok był bardzo nie udany, to jestem wdzięczny za wiedzę oraz umiejętności, które nabyłem dotychczas. Specyfikacje: GTX760/1070 I7 3770k 4,8GH'z 32 GB RAM Za dźwięk jest odpowiedzialny kompozytor/producent: Nick Road Colossal Trailer Music.
  10. Kir4

    Architecture&Automotive

    Ogólnie ładnie, jedynie razi w oczy sztuczny blik miejscami i na panelu widać plane biały, który mocno psuje realizm. W dodatku brakuje 1% zabrudzenia, nie wiem jakiś noise nawet proceduralnie narzucić na wszystkie materiały. I zauważyłem, że w panelu tam gdzie masz wskaźniki (ekrany ledowe ) nie dają same z siebie osobnego światła. Brud pod siedzeniem też wygląda sztucznie, brakuje na nim delikatnego bumpa. Ogólnie cały panel wygląda dosyć sztucznie. Pracuj nad refleksami, bo głównie tego tutaj brakuje. Pozdro
  11. W między czasie zewnątrz się psuję 🙂 Pozdr
  12. Ahooy, coraz bliżej do animacji, jeszcze tylko dym, trochę poprawek, zabrudzeń wpadnie i można riggować czołg. Cała scena ma około 2,3gb vram. Modele wszystkie moje, aktualnie bez postpro jedynie delikatne podciągnięcie kolorów. Światło jeszcze nie tykane, bo ogień zrobi robotę wraz ze strzałami z samolotu, oraz czołgu ( aktualnie prowizorka ). Pozdrówki!
  13. Kir4

    Bob Marley

    Włosy kozacko wyszły, skóra jak dla mnie za duży specular. Sama praca 12 na 10, pozdro!
  14. Hejka! Aktualnie robię showreel, więc znajdzie się tam troszkę renderów, które ujrzą świat dzienny. Tak dla smaku stopklatka 🙂 Pozdrówki!
  15. Święta prawda, 5 lat nauki topologi, optymalizacji scen etc. Daje siwe znaki. Obecnie wolę siąść nad sceną i zamiast dlubania i redukowania za każdym razem liczbę poligonow, to wolę sobie czasem pozwolic na pracę sprzętu, bo sprzęt ma pomagać nie utrudniać:) Zdarza się tak że wiele czasu potrafi zaoszczędzić sprzęt i potrafi zrobić więcej w parę minut niż optymalizowanie co 20 minut sceny. Co innego bycie pasjonata i robienie sobie Tak o, A co innego jak klient goni i potrzebuje danego efektu na ta chwilę i w dupie to ma czy scena będzie miała 2mln poli, czy 20mln po prostu ma wyglądać. Co innego jak odgórnie dostajesz zadanie np. Wymodelowanie obiektu z ograniczoną ilością poli, do game devu. Tam polygony maja znaczenie i na dzien dzisiejszy raczej tylko tam. To juz nie te czasy ze masz 256mb ramu i musisz cos zrobic, dzisiaj mozesz sobie pozwolic na wiecej. Po to technologia sie rozwija, zeby mogla nam umozliwiac wiecej. Gdyby ominac technilogie i 90% grafikow 3d skupialoby sie na samej optymalizacji to wiedzmin 3 wygladalby graficznie jak gta vc, przez co nie uzyskalibysmy tak ladnej grafiki i efektow. Sam nie mam pro maszyny obecnie, ale do moich zastosowan wystarczy w zupelnosci wystarczy wybrany renderer i dobre gpu albo cpu plus ram i starczy. 32gb ramu, to podstawa.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy