Jump to content

Kir4

Members
  • Content Count

    323
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kir4 last won the day on December 7 2019

Kir4 had the most liked content!

Community Reputation

134 Excellent

About Kir4

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kir4

    City Wanderer

    Bardzo 艂adne! Mega 馃槏
  2. Cze艣膰 wszystkim! Przedstawiam wam showreel, zlepek prac wykonanych w 3D z roku 2019. G艂贸wny renderer, z kt贸rego korzysta艂em to Octane oraz Corona w mniejszym stopniu redshift/vray. Wszystkie modele zawarte w showreelu s膮 moje, poza Bentleyem. Wi臋kszo艣膰 materia艂贸w narzuconych na modele, s膮 to materia艂y proceduralne. Model Bentleya, przeszed艂 mocn膮 obr贸bk臋 pocz膮wszy od 艣wiate艂 ko艅cz膮c na oponach i karoserii ( retopologia ). G艂贸wne modele scenerii to: - Tank - M24 Chaffe - Aircraft - F4U Corsair - Budynki ( Waldenburg ) - Bentley ( 艢wiat艂a / tarcza hamulcowa itp. ) - Felgi BBS Scenariusz by艂 tworzony spontanicznie. Wszystkie prace by艂y renderowane w warunkach domowych. Pomimo, 偶e tamten rok by艂 bardzo nie udany, to jestem wdzi臋czny za wiedz臋 oraz umiej臋tno艣ci, kt贸re naby艂em dotychczas. Specyfikacje: GTX760/1070 I7 3770k 4,8GH'z 32 GB RAM Za d藕wi臋k jest odpowiedzialny kompozytor/producent: Nick Road Colossal Trailer Music.
  3. Kir4

    Architecture&Automotive

    Og贸lnie 艂adnie, jedynie razi w oczy sztuczny blik miejscami i na panelu wida膰 plane bia艂y, kt贸ry mocno psuje realizm. W dodatku brakuje 1% zabrudzenia, nie wiem jaki艣 noise nawet proceduralnie narzuci膰 na wszystkie materia艂y. I zauwa偶y艂em, 偶e w panelu tam gdzie masz wska藕niki (ekrany ledowe ) nie daj膮 same z siebie osobnego 艣wiat艂a. Brud pod siedzeniem te偶 wygl膮da sztucznie, brakuje na nim delikatnego bumpa. Og贸lnie ca艂y panel wygl膮da dosy膰 sztucznie. Pracuj nad refleksami, bo g艂贸wnie tego tutaj brakuje. Pozdro
  4. Kir4

    War Cdn

    W mi臋dzy czasie zewn膮trz si臋 psuj臋 馃檪 Pozdr
  5. Kir4

    War Cdn

    Ahooy, coraz bli偶ej do animacji, jeszcze tylko dym, troch臋 poprawek, zabrudze艅 wpadnie i mo偶na riggowa膰 czo艂g. Ca艂a scena ma oko艂o 2,3gb vram. Modele wszystkie moje, aktualnie bez postpro jedynie delikatne podci膮gni臋cie kolor贸w. 艢wiat艂o jeszcze nie tykane, bo ogie艅 zrobi robot臋 wraz ze strza艂ami z samolotu, oraz czo艂gu ( aktualnie prowizorka ). Pozdr贸wki!
  6. Kir4

    Bob Marley

    W艂osy kozacko wysz艂y, sk贸ra jak dla mnie za du偶y specular. Sama praca 12 na 10, pozdro!
  7. Hejka! Aktualnie robi臋 showreel, wi臋c znajdzie si臋 tam troszk臋 render贸w, kt贸re ujrz膮 艣wiat dzienny. Tak dla smaku stopklatka 馃檪 Pozdr贸wki!
  8. 艢wi臋ta prawda, 5 lat nauki topologi, optymalizacji scen etc. Daje siwe znaki. Obecnie wol臋 si膮艣膰 nad scen膮 i zamiast dlubania i redukowania za ka偶dym razem liczb臋 poligonow, to wol臋 sobie czasem pozwolic na prac臋 sprz臋tu, bo sprz臋t ma pomaga膰 nie utrudnia膰:) Zdarza si臋 tak 偶e wiele czasu potrafi zaoszcz臋dzi膰 sprz臋t i potrafi zrobi膰 wi臋cej w par臋 minut ni偶 optymalizowanie co 20 minut sceny. Co innego bycie pasjonata i robienie sobie Tak o, A co innego jak klient goni i potrzebuje danego efektu na ta chwil臋 i w dupie to ma czy scena b臋dzie mia艂a 2mln poli, czy 20mln po prostu ma wygl膮da膰. Co innego jak odg贸rnie dostajesz zadanie np. Wymodelowanie obiektu z ograniczon膮 ilo艣ci膮 poli, do game devu. Tam polygony maja znaczenie i na dzien dzisiejszy raczej tylko tam. To juz nie te czasy ze masz 256mb ramu i musisz cos zrobic, dzisiaj mozesz sobie pozwolic na wiecej. Po to technologia sie rozwija, zeby mogla nam umozliwiac wiecej. Gdyby ominac technilogie i 90% grafikow 3d skupialoby sie na samej optymalizacji to wiedzmin 3 wygladalby graficznie jak gta vc, przez co nie uzyskalibysmy tak ladnej grafiki i efektow. Sam nie mam pro maszyny obecnie, ale do moich zastosowan wystarczy w zupelnosci wystarczy wybrany renderer i dobre gpu albo cpu plus ram i starczy. 32gb ramu, to podstawa.
  9. Kir4

    War Cdn

    Dzi臋ki Panowie, jutro ew. dzisiaj wieczorem pode艣l臋 siatk臋 modeli. Na chwil臋 obecn膮 sporo pracy mam, i nie mog臋 przenie艣膰 projektu z domu do pracy 馃槥 Ale 偶eby nie zastygn膮膰 d艂ubi臋 sobie abstrakcje, 偶eby nie traci膰 zapa艂u.
  10. Hejka, Co艣 tam ostatnio sobie d艂ubi臋, odgrzeba艂em bardzo stary projekt, by膰 mo偶e kto艣 jeszcze pami臋ta. P贸ki co zarysy scenerii robi臋, dojdzie jeszcze sporo rzeczy. Marzy mi si臋 zrobienie animacji oko艂o 1min. Chce w ruch ca艂膮 scen臋 wprowadzi膰, od burzenia budynk贸w, po animacj臋 g膮sienicy m24 chaffe czy chocia偶by samolotu f4u. Wszystkie zawarte modele s膮 moje. Silnik Octane. 艢wiat艂a randomowo rzucone, p贸ki co pracuje nad shaderami, tak 偶eby standardowy komputer ud藕wign膮艂 to wszystko. Prawdopodobnie jak dojdzie ju偶 do animacji to roz艂oze to wszystko na cz臋艣ci.
  11. Fajnie, ale za kr贸tko!!! 馃槥 Oby wiecej przyby艂o uzdolnionych artyst贸w :)))
  12. Kir4

    Witchfire knight

    艁adnie to wygl膮da, bardzo dobra dba艂o艣膰 o szczeg贸艂y. Fajny motyw z nog膮. Jedynie pasek mi stylistycznie nie do ko艅ca pasuje, brakuje chyba wi臋cej w nim motywu ze zbroi etc. ale to tylko moja sugestia. Dobra robota, pozdro!
  13. Kir4

    Bentley GT Unreal Engine 4 RTX

    Super efekt, d艂ugi czas poch艂aniaj膮 shadery, 偶eby tak to wygl膮da艂o? Super model, Unreal te偶 robi du偶y progress w kr贸tkim czasie. Wizki r贸wnie偶 ciekawe powstaj膮. Masz mo偶liwo艣膰 i czas skleci膰 jakie艣 kr贸tkie video z realtime?
  14. 艢wietne, jedynie kszta艂t oczodo艂u stylistycznie mi nie siada. Cieszy oko, b臋dzie teksturowane?
  15. Tutaj b臋d臋 wrzuca艂 randomowe rendery z Octana, oraz moje modele. Peace!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy