Jump to content

UV edit problem z kolorami obrazków po przez brusha.


Kir4

Recommended Posts

Witam, ostatnio zacząłem teksturować samolot i potrzebuję stworzyć teksturę ze znakiem. Gdy tworzę materiał w UV Edit to daję rozmiary tekstury 4024, 4024 i 72 DPI 16 Bit channel i Color - Color. Daje potem materiał na obiekt i przełączam na brush. W brushu daję zamiast generic, bitmap i wczytuję obrazek w PNG i obrazek się wczytuję gdy przenoszę obrazek na obiekt przez pędzel to wyblakłe kolory ma a dokładnie to w sumie czarne / szare. W jakim formacie zapisywać ? BMP / TIF / GIF ? Z tego że TIF ani GIF nie odczytuję C4D w UV EDIT. I czy jest możliwość położenia tekstury jako jeden materiał i danie na obiekt bez klonowania tekstury po przez cube / cylinder / uw-mapping itp ? Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy